Gå til innhold

hjelp blir nå brukt som smokk! Gode råd trengs desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 3,5 mnd og har siste uka begynt å bruke meg som smokk når ho skal sovne.Eg er alene med ho i vekene da pappaen jobber borte og har ikke helt trodd det skulle bli et problem men nå skriker hun seg helt vekk hvis ho ikke får sovne ved puppen. Et annet problem er dermed at vogna som ho forbinder med soving og som ho før sovna i før vi i det hele tatt begynte trilleturen nå er rene skrikesenarioet som ender med at eg snur og går hjem med ho der ho så får pupp på ny og dermed sovner. Hjelp,eg kosa meg på trilletur før,men nå blir de et mareritt da ho bare hylgriner til eg gir opp.Så grusomt å høre henne skrike slik. Ho tar ikke smokk,har prøvd alle sorter men da blir ho bare hysterisk og griner seg helt vekk igjen. Ho er hekta på puppen,noe som ender med masse gulping da ho er overmett på pupp til stadighet. Gode råd trengs desperat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd avent sine smokker? Eller nuk? =)

Skrevet

Hva med å prøve å la pappaen ta leggingen når han har en periode han er hjemme? Bestem deg for at hun ganske enkelt ikke får lov til å bruke deg som smokk etter at hun er ferdig med spisingen, og gi henne til pappaen. Hun vil garantert gråte og være frustrert en periode, men han er jo der og gir oppmerksomhet/ tar leggeritualet. Hvis dere orker å være konsekvent over noen dager, pleier det å gå seg til ganske fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...