Gå til innhold

Oppfordring til dere alle!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har bestemt meg for å ikke lese noen ting om ma eller sa!

Forstår veldig godt at alle dere som er bekymret vil spør om det - eller at dere som har opplevd det vil skrive om det (opplevde selv ma da jeg var 11uker på vei). Men det er mange som ikke vil tenke på det/begymre seg!

Så kan vi ikke gjøre det slik at alle innlegg som er om sa eller ma eller blødninger - Så skriver dere det i overskriften! Så kan folk velge om de vil lese det! Vett at de fleste gjør det, men kjekt vist alle gjorde det! :-)

lykke til videre i svangerskapet alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er litt enig, jeg unngår de innleggene, er jo redd for å miste, men tenker posetivt og håper at druer sitter fast.

Skjønner godt at folk har behov for å snakke om dette, ja ikke et lett tema.

 

La oss tenke posetivt og håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ett bedre forslag enn det som var inne på 1 trimester fra før,der alle skulle samles under en tråd. Jeg er en av de som har mistet (feb) som har skrevet her inne,men har prøvd å skrive det i overskriften. Nå har jeg skrevet mye om blødninger og har prøvd å skrive det i overskriftene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det også tråder som er ment til en spesiell annen person også? For jeg vet jo av erfaring at det ofte blir skrevet om litt av hvert i skravletrådene, men folk er nysgjerrig å går inn å leser... Burde ikke det være på egen risiko? Jeg tror ofte at det er de trådene som skremmer folk mest. Ellers er det greit at man kan få en pekepinn om hva det gjeldder så folk kan slippe å lese om SA/MA når de egentlig ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på om at alle innlegg som va om ma/sa eller blødninger- hadde en liten"advarsel" i overskriften.....Uansett hvem innlegget er til....

Blir så lett begymret!!:-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt enig at de burde samle seg eller skrive i overskriften ja, for da kan man velge OM man vil lese om det eller ikke.

Fort gjort å bli drevet med av slike og begynne å tenke den retningen selv, og vips går alt galt, forstår de som opplever dette triste også at de vil dele det her, men skulle også ønske at de kunne respektere at man burde få velge selv liksom ;o) Overskrift burde ikke være så vanskelig, ser jo de fleste klarer det her ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men poenget mitt er at om jeg skriver til Elli karamelli, så trenger dere uansett ikke å kikke på den tråden for den er ikke ment til noen andre enn henne. Selv gidder jeg ikke å se på andres skravle tråder, fordi det ikke angår meg. Å om du velger å se hva vi skriver om så gjør det på egen risk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men dette er jo en skravle side.... For alle. Selvfølgelig kan du henvende deg til en spesiell i overskriften - men du vett jo at andre kommer til å lese det... Det skader ikke å skrive ma/sa eller lignede ved siden av.... Vist du ikke vil at andre skal lese det kan du jo sende det til postboksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver ikke de fleste hva det er om i overskriftene alerede? Syns det blir MANGE innlegg om hvordan folk bør skrive det i overskriften om det er om sa/ma/blødninger osv. og jeg også forstår at folk har ite lyst til å bekymre seg. Jeg har selv mistet i MA, men kommer til å fortsette å lese de innlegga og prøve å hjelpe så langt som jeg tror det er mulig. Forstår og respekterer alle som ikke vil lese innlegga, men jeg syns de fleste allerede er flinke til å skrive hva innlegget er om. Er bare fåtall av innlegga som ikke har dette i overskrifta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg begynner å bli mektig lei av denne HI som skal diktere/'oppfordre' oss andre til å tilpasse oss hennes redsel. Når man deltar i et forum andre har laget så følger man de reglene som allerede gjelder, man prøver ikke å forandre alt slik at det passer en selv best. Ommøblerer du andres hjem også? -Føler nesten at du skrev dette innlegget for å likevel prøve å trumfe gjennom noe av det du prøvde å diktere oss til i ditt forrige forsøk.

Jeg kommer til å ignorere dine neste forsøk på å forandre opplegget her inne, akkurat som jeg ignorerer dine patetiske forsøk på å virke empatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Hormoner er en god ting....;-) Må ikke bli så sint!;-)

Jeg dikterer ingen! Det var kun et enkelt spørsmål... Å som jeg sier - jeg har opplevd ma selv i januar da jeg var 11uker på vei - så forstår de som ønsker å skrive om det. Men etter at jeg ble gravid igjen å kom inn her så ønsker jeg å ikke tenke/lese om det.... Å jeg har jo lest her inne at det er det flere som ikke vil. Så det er ikke bare min redsel det er snakk om...

Vist du lese de andre svarene her inne - er jo alle enige i meg utenom deg...

Om jeg prøver å ommøblere andres hjem??? hehe :-)

 

HI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur ikke du skal annta at alle her inne er enig med deg selv om at ikke fler har sagt fra. Jeg suns også det er dumt at du prøve å få ande til å gjør som du vil. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er dette noe å diskutere egentlig? skriv hva innlegget handler om i overskriften,så er vi ferdige med denne saken,synes mange er flinke til det her inne jeg. Det er jo ingen som tvinger noen til å lese de innleggene,man leser innlegg på egen risiko,går det ikke frem av overskriften hva det handler så klikk deg ut da når du ser det handler om SA/MA/blødninger. Er det så vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg sier ikke at alle er enige. Men vist du leser det jeg har skrevet så er det bare et spørsmål/oppfordring...ingen nye regler...

Prøver absolutt ikke å få alle til å gjøre som jeg vil - men vett at det er flere som blir nervøse av å lese om det. Å da hadde det vært fint om de som skriver om det kunne sagt det i overskriften - så kan de som ikke vil lese det hoppe over de innleggene.

D e ikke verre en det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...