Gå til innhold

vil dere vite hvilket kjønn det er?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Forrige gang sa jeg at den hemmeligheten skulle babyen få holde til den kom ut, og det kal jeg prøve å holde fast ved denne gangen og. Jeg vet av en familie som har mange jenter, og de hadde fått vite på forhånd at babyen de ventet, var en gutt. Dette var allment kjent på bygda, men da fødselsannonsen kom på trykk i avisa, var det en jente til, gitt. Så det er vel ikke alltid helt pålitelig det man får vite på forhånd!

Å, ja! Vi er super nysgjerrige! Klarte ikke å vente sist heller. Da kunne de ikke se det på ordinær ul så vi kosta på oss en 3d ul senere. Jeg synes også det er veldig praktisk i forhold til innkjøp osv. Synes også båndet til babisen blir forsterket nåe jeg kan si han eller hun og kan bedre se for meg hvordan det vil bli.

Vi vil vite. Har to far før. Første gangen ville vi ikke vite, syntes liksom at noe av den "riktige" spenningen var å ikke vite. Andre gang ville han som skulle bli storebror gjerne vite, faren også. Jeg ga meg motvillig. Kan ikke på noen måte si at det ødela noe for opplevelsen. Den store spenningen for meg ligger i å lure på hvem dette lille mennesket er, ikke hvilket kjønn h*n har. Denne gangen blir det fostervannsprøve (jeg er over 38 og hadde en dårlig duotest) og da kan vi få vite kjønn helt sikkert.

Annonse

Vi vil vite om det er muligt å se hva det blir... håper mest på at det er muligt. Eg er den som liker å planlegge alt til minste detalj og siden det nå kan se ut til at termin havner helt opp i jul så hadde det vore greit å ha alt på plass. Klær i rette farger og alt annet klart - lite kjekt å måtte ha mye å kjøpe inn og ordne når det alikevel er en måned som krever mye tid og penger.

Har lyst til å vite kjønnet denne gangen, men tror ikke vi kommer til å forkynne det for all verden for det, i tilfelle de ser "feil" på UL - det hender jo. Forrige gang visste vi ikke, men jeg var så overbevist om at det var en gutt, så jeg gidda nesten ikke å finne mulig jentenavn. Og det var faktisk en gutt..!

Var på ultralyd i dag, 12+5 og såg eit lite vidunder som lå på ryggen og sov. Legen prøvde å vekke den ved å "dytte og riste" på magen, men babyen fortsatte og sove :-) Alt stod bra til, men kunne ikke se kjønnet fordi den hadde navlestrengen som en ball mellom beina... Men forhåpentligvis kan vi finne det ut om 5 uker, da skal vi inn til ny time.

Syns det er gøy å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...