Gøril og Jesper :) Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Hei. Hvordan går det med deg nå? Er ikke så ofte innom ass.befruktning nå som før, så får ikke helt til å henge med i svingene.. Har du vært på Medicus for uttak? Hvordan gikk det? Hvor mange egg?? Jeg er nysgjerrig jeg skjønner du.. hehe.. Moro å ha noen å følge med også Håper at alt har gått kjempebra med deg!! Klem fra Gøril
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei Gøril. Koselig å bli ropt på ) Her sitter jeg og ruger på ett egg jeg håper så inderlig er gullegget! Uttaket gikk kjempefint. Det var så veldig overkommelig. Tror det var 16 eggposer legen så på siste ul, men 2 egg hadde blitt så store at de hadde sprukket, og i noen samlet det seg blod i under uttaket, så vi endte opp med 10 egg. 6 egg ble befruktet, så fikk 5 på frys. Kjempefornøyd! Du hadde så helt rett i at de på Medicus er helt supre! Så glad vi valgte dem. Jeg har tittet litt på bildene dine. For en flott og herlig mage du har! Du koser deg vel skikkelig med magen din tenker jeg :-) Mannen din også. Håper alt er bra med deg og den lille gullgutten i magen din. Det er jo ikke så lenge til du får treffe han heller. Hadde du ikke termin i begynnelsen av august? Dette ble litt langt =) Klem fra meg
Gøril og Jesper :) Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Så godt å høre at du trives på Medicus De er helt supre, kan ikke gi de nok ros. Også 5 egg på frys da, det er jo kjempebra. Fikk selv 4, og det resulterte i min lille gullgutt som er i magen Made in Medicus .. Håper virkelig du har gullegget på rett plass nå, jeg skal krysse fingrene mine for deg jeg. Jeg har lagt ut bilder av Jesper på mine bilder nå (3d). Du kan se om du vil? Takk for komplement ang magen. For første gang i mitt liv er jeg stolt over magen min.. Alt er bra med meg, og han i magen også, bortsett fra at han ligger i seteleie, noe som er litt dumt.. Har termin 8 aug
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 åhh..så utrolig nydelig gutten din er Gøril! å hællandussen. :-) Smelter helt jeg altså. Det er jo bare helt utrolig at det går an å få tatt slike bilder inne i en mage liksom. Tenker dere titter masse på bildene av Jesper. Ser dere noen likhetstegn med dere da? Morro om det går an å se det da. Du får nyte sommeren Gøril. Får håpe på masse sol og pent vær. Ja.. og så plutselig er lille Jesper der. :-) Så får du nyte resten av sommeren sammen med familien din. Hvordan var rugetiden din? levde akkurat som før eller tok du det mer med ro? Bare lurer litt.. hehe.. ikke første spørsmålet du har fått fra denne jenta nei ) Masesara jeg da vettu. Må si jeg var på klinikken også ja. Fikk mange telefoner fra meg.
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 Hei igjen Jesper er kliss lik sin pappa, som er stor stas for han. Han har helt maken nese og munn, eller hele ansiktet er likt. Håper det er noe av meg der også Så fin atte :):) Rugeperiodene jeg har hatt, de har gått såååååå langsomt.. Trodde liksom aldri at de 14 dagene skulle passere, slik at jeg fikk teste.. Jeg var sykemeldt i rugeperiodene jeg. Dette fordi jeg følte det var riktig for meg, og at jeg har en svært stressende jobb.. Ikke at jeg tror jobben ville ha gjort noe fra eller til allikevel, men godt for samvittigheten det, å vite at jeg har i allefall gjort alt helt etter boka (i mitt hode) Så jeg tok det veldig med ro i rugeperioden, men gikk en tur hver dag. løftet ingen tunge løft og lata som om jeg var gravid.. Det er bare å mase, er det noe jeg også gjør så er det å mase. Stakkars de på Medicus, jeg har ringt de høl i hue, tror jeg.. hehe Hold meg oppdatert, og bare spør om det er noe (jeg svarer om jeg kan )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå