Gå til innhold

EI lita ivf- jente skulle vært 3 år!!!

Anbefalte innlegg

HEI

I morra 26 mai, skulle min lille etterlengtende ivf datter blitt tre år. Jeg fikk så vidt lov å bli kjent med henne. I atten dager var hun hos oss før hun ble syk og desverre døde i mine armer.Jjeg er stadig her inne og kikker hvordan det går med dere. Føler jo at hun og jeg hører litt hjemme her.

jeg savner henne så inderlig!!!

Lykke til alle prøvere og gravide!!!

Fly lille prinsesse, Fly høyt!!!

Mamma elsker deg!

Fortsetter under...

Føler med deg og vet akkurat hvordan du har det.

Gutten min ville fyllt 3 år 21 august. Han ble nesten 6 mnd, men fikk aldri komme hjem. Savner ham kjempe mye. Fikk tvilling gutter, og har heldigvis en frisk gutt å feire, men vil alltid bli minnet om at skulle vært to.

Skal ha søskenforsøk i august og jeg håper vi lykkes begge to.

Masse lykke til deg og dine.

Annonse

TUSEN TAKK!!!

Dere aner ikke hvor mye det varmer at dere skriver noen ord. Har bestilt perlehvite heliumsballonger som vi skal sende opp i morra. Håper på blå himmel. Hvite roser og hvite liljer er også kjøpt..

Det er så vondt og samtidig godt å gjøre noe for henne og for meg.

Takk igjen. Det har vært en god støtte i dag og kikke innom her og se at dere har skrevet.

Klem

Åh, for en sterk historie.. Jeg vil bare sende min dypeste medfølelse og en varm tanke.

Så rart - jeg har selv fødselsdag i dag..

Det er veldig fint å høre om den måten dere markerer dagen på, og jeg håper himmelen er klar og blå der dere er. :)

Huff, så forferdelig trist:(

Sitter her med gråten i halsen og tenker på deg. Ser for meg ballongene som "flyter" mot himmelen til lillejenta di:) Hun tar tak i en ballong og sier: "Takk for at du er mamman min som aldri vil glemme meg. Jeg er så glad i deg, mamma" En nydelig liten engel i himmelen som ser ned på deg og smiler.

Håper det er greit at jeg skriver det jeg tenker! Blir så trist av at noen skal måtte oppleve slike forferdelige ting.

Håper du har hatt en fin markering av dagen, og at himmelen var blå!

1000 gode og varme klemmer til deg

Annonse

Tusen takk alle sammen!!!

Ballongene ble sendt opp. Akkurat da sola holdt på og gå ned og skyene var røde og varme- De svevde lenge, Jeg og mannen stod og så på de i stillhet helt til de ble små prikker som til slutt forsvant helt....

Det var en vanskelig dag. Men når det har blitt som det har blitt så føler jeg at jeg gjorde det jeg kunne for å feire at hun kom til oss og at hun lever videre inni oss.

Takk igjen. Det er vanskelig å beskrive hvor mye det har og si at dere har lest det jeg har skrevet, og skrevet svar og følt med henne og meg. Det er nesten ikke til å holde ut et slikt tap og det hjelper faktisk veldig og skrive ned tanker som dette og vite at noen leser. Litt mindre ensomt.

jeg ønsker der alle lykke til. Sender alt jeg har av baby støv og gode baby tanker til dere.

.

Jeg gir deg enda en klem jeg... Ser det for meg, de perlehvite ballongene som flyr høyt mot himmelen. Det du gjorde på bursdagen hennes var utrolig flott!!! Jeg skriker hver gang jeg leser i denne tråden.

Takk for at du deler tankene dine med oss <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...