Gå til innhold

GT Sport eller GT Safari?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe en god sportsvogn til snuppa på snart ett år, og valget står foreløpig mellom GT Sport og GT Safari. Er det noen som har erfaringer med den ene eller den andre eller begge, og som kan si noe om fordeler og ulemper?

Er det slik at Safari er mindre enn Sport? Kortere i ryggen og dårligere plass til bena?

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GT Safari har bøyle foran og låsbart svinghjul i hvertfall...

GT Sport har ikke bøyle og har ikke svingbart hjul....

det er det jeg vet... ;o)

jeg har gått for GT Safari tvillingvogn jeg...

virker letter å trille! :o)

ikke så mye hjelp å få fra meg ,men...

lykke til med valget! ;o)

Skrevet

GT i seg selv er KJEMPE FÆLE !!!

Skrevet

Hei! Hun som svarte under hovedinnlegger har IKKE peiling, her kommre riktig svar:

Safari er større og tyngre enn GT Sport

GT Safari er IKKE en sportsvogn, den har IKKE støtdemping bak, den er MYE tyngre enn GT Sport (som ER en sportsvogn), den har IKKE full liggestilling (det har GT sport), og den er IKKE så komfortabel som GT Sport. Jeg har hatt begge. Og BEGGE vognene har svingbart forhjul.

Hva jeg anbefaler? Uten tvil GT Sport, den er en skikkelig sportsvogn, dne er sinnssykt lett å ta med seg på tur og den er en kjempegod vogn å trille. Og plass til lange ben!

.

Skrevet

Hvordan er plassen i den?Tenker på med pose til vinteren,og evt lengde på ryggen.Er den kort i ryggen?

Skrevet

God plass. Barn inntil 25 kilo kan sitte der. Du får ikke en stor skinnpose oppi uten at det blir trangt for barnet, men voksipose går fint. Bra på lengden også.

Skrevet

Hei.

Vi har gt sport til jenta på 1,5.

Den er veldig lett og veldig god å kjøre.

Både gt sport og safari kommer i ulike varianter. I butikken her selger de gt sport uten svingbart forhjul, men dette er nok en eldre variant.

Se på finn.no (biteringen), der er de noe billigere enn i butikkene, og bare nye modeller.

Jeg syns gt sporten er litt liten (smal og lav) i ryggen, uten at jeg egentlig har sammenlignet med så mange andre vogner (easy walker, oth etc). Men gt er jo MYE billigere.

Skrevet

Blir inte benen hängande när barnet skall ligga och sova...? Har bara sett GT på bild men tycker det ser ut som om man ite j\kan reglera fotbrettet?

Skrevet

Det er nå regulerbart fotbrett på både sport og safari.

Til jordbærmedkrem over: Er det bare sport som er lav i ryggen, eller er safari lik i ryggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...