Gå til innhold

Mamma synes jeg skal ha på chilipeppersaus på puppen for å få han til å slutte å ammes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ikke slutte enda. Han koser seg,og det er ikke ofte og lenge han ammes.

Når skal folk slutte å bry seg med hvor lenge barnet ammes??

Han er 1,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så teit :D

Amm i vei, så lenge du gidder....hva har moren din med det å gjøre da?

Skrevet

Mora di sa en dum ting.........

Skrevet

Aaaaau...

Gjør som dere vil, langtidsamming er en privatsak!

Skrevet

moren til ei venninne av meg smurte pepper på puppen sin for å få jenta til å slutte....men hun var 4 år eller noe da! Hun så bare på moren sin og sa ´: how could you! (bodde i sør afrika da hun var liten) he he!

Skrevet

"ikke gjør som morra di sier" hehe :)

Nei , skjønner ikke åffer folk skal bry seg med det .. Jeg ville ikke amma så lenge,men går liksom ikke rundt og forteller folk at de skal ha på chillipeppersaus på puppen for det?? Det er jo bare slemt .. for deg og lillegutten :s

Nei,kos dere med amminga så lenge det er riktig for deg og gutten :)

Skrevet

HVis du vil slutte så kan du jo gjøre det uten å plage barnet da..Men det hadde vel ikke mammaen din tenkt på...?

Skrevet

Ei venninne av meg ammet til gutten var rundt 2 år. Når hun skulle få ham til å slutte forklarte hun gutten at melka var blitt sur.

På forhånd hadde hun smurt sitron på puppene og når gutten da ville ha melk, smakte jo melka surt......

Men kos deg med amminga. Jeg misunner alle som kan amme lenge. Mine barn har slutta av seg selv like før fylte 1 år. Mens jeg selv gjerne ville amme lengre.

Skrevet

jeg ammer også enda en på samme alder.....

han liker pupp veldig godt han og...

men jeg vil helst slutte nå snart.. men hvordan skal jeg få det til,d a!!??

Skrevet

En av metodene som har vært ammehjelpens anbefaling er å kjøpe en (ha fler) fin kopp til barnet, og fortelle at det har vært så flink og drukket opp alle melken til mamma, det er blitt helt tomt, men nå skal h*n få melk på den fine nye koppen.

Skrevet

La være å amme mens moren din ser på, så er du kvitt problemet med moren din.

Skrevet

Hei jeg ammet nr 2 til han var 2år.

Det kom noen reaksjoner på dette fra omverden selvfølgelig , men han ville ikke slutte før.

Jeg syns ikke omverden har NOE med det å gjøre egentlig og bestemødre har det med å slenge med leppa og si gjør ditt , gjør datt...Prøv å gi bestemora chilipepper i munnen du så kansje hun skjønner at det var et idiotisk forslag........?

Skrevet

Tror aldri folk vil slutte å bry seg med det..

Mødre sier av og til veldig ubetenksomme og teite ting... dette faller vel inn i kategorien for det?

Spør hvorfor hun syns du skal slutte å amme, og spør om hvorfor hun hever seg over anbefalingene fra WHO.. og spør også hvorfor det er så viktig for henne at du slutter å amme at hun vil plage barnebarnet sitt med chilipeppersaus..

Skrevet

Det er ingen annens sak en deres, så lenge dere begge trives med det så er det bare å kjøre på. Men chilipeppersaus på puppen? Auau, stakkars puppen og stakkars ungen! Det hørtes helt idiotisk ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...