Gå til innhold

keiko har født!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, en gutt?!!!! Trodde d var Emilie som skulle komme?!;) Fikk seg nok en overraskelse der hvis det er tilfelle! Grattulerer så mye iallefall!!!

Skrevet

ja ikkesant, en venninne av henne og meg ringte å ba meg se i gjesteboka til keiko på nettby .. dær var det mange gratulasjoner med gutten gitt... så da virker det som emilia visstnok har vist seg å være en gutt da:):)

Så da får man gratulere med baby og overraskelse:)

Skrevet

OIOIOI!!!!!:D GRATTIS:P

Også en gutt da..hehe

skal vel vise seg at vi som venter gutt får jente???!!!hehehe

Neida...:P

Skrevet

ååå grattis til keiko!!!!

den blir kanskje en rosa gutt da:))) hihi hun har vel kjøpt inn en del om jeg ikke husker feil.. hahah

men rosa gutter er jo søtt det;)

Skrevet

hahahah, en gutt??

det var en overraskelse ja!!

Gratulerer så masse=)

Skrevet

Oj,så flott!:) Hehe... Da blir det kanskje Emil da?:)

Onkelenmin ringte i går og sa han drømte at jeg fikk jente, så spørs om lille Markus viser seg å være jente hos meg da...hehe...

Skrevet

jeg har flere ganger tenkt at jenten min er en gutt, siden jeg var så skråsikker på at det var en gutt i utganspunktet;) Da blir det en liten Markus på meg ja;) En rosa en:P

Skrevet

snakk om en overraskelse der ja :)

Grattis så mye til keiko :D :D :D :D

Skrevet

fniis jeg har å drømt flere ganger at lucas er jente, hadde skikkelig jentefølelse så ble paff da de sa det var gutt på ul:P

Skrevet

jeg bestemte meg for å ikke vite hva det blir, for det er bare 80% sikkert uansett. så nøytrale klær? fin ting, selv om det er vanskelig å finne det noen ganger :)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Vi må få rapport.

Kanskje min gutt blir jente - You never know....

Skrevet

oi, litt av en overraskelse!

Gratulerer masse til keiko og lillebanet :)

Skrevet

Wow, surprize;)

MASSE gratulasjoner til Keiko da med gutt!! hihi:) Så moro;)

Da er vel tigern neste da kansjke?

Skrevet

lov å håpe men jeg skal ikke ha noen overraskelse altså:P lucas har å ha snopp når han kommer ut:) hehe:)

Skrevet

Så moro da :-)

Gratulerer til Keiko med babyen da :-) Gutt el jente, får nok vite det snart :-) Og Emil er jo et flott navn!

Gjest anouschka with Love
Skrevet

GRATTIS med gutten Keiko!! :-))

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

Og prinsessa mi va en liten prins.

Men no kan eg ikkje en gang forestille meg at d nånsinne va ei jenta eg sku ha, litt rart å tenke på, dessuten så hadde eg drømt den siste måneden 3ganga at d va gutt, ikkje at d har så mye å si, men bynnte jo sånn smått å lure da;)

Eg og Sivert Nikolai har d e i hvertfall kjempe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...