Gå til innhold

Ble ferska i å stirre på en utlendig ista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken, og det sto den flotteste mannen jeg noensinne har sett bak meg i koen. Han var skikkelig mørk (neger) høy, og bare utrolig fin. Men uff, han tok meg jo i å stirre på han. Tror dere han tror han ble stirret på for han var utlending? Kunne jo ikke akkurat si det var for han var så fin jeg kikket. Sto en dame ved siden av han og=) Uff litt flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du de er kjekke?

Skrevet

Som regel ikke. Men han her var virkelig det.

Skrevet

Hehe. Bor du på et sted med få utlendinger? I så fall kan han jo ha trodd du ikke var vant til sånt utseende. Hadde det vært f.eks. i Oslo, vil jeg tro han skjønte at det var fordi han var kjekk. Men vi kan jo ikke lese andres tanker... :-)

Skrevet

Jeg synst også at mange afroamerikanere (er det det som er det rette navnet?) er pene, både menn og damer. Kan ofte bli skikkelig tiltrukket av slike menn, heller de enn de hvite. De virker på en måte mer maskuline enn mange hvite menn. Og for å ikke å snakke om sangstemma på mange av de, får helt kriblinger=)

Skrevet

Ikke for å være vanskelig men en afroamerikaner er vel en afrikaner som bor i amerika..... Men jeg synes at mange afrikanere er råflotte, spesielt 100 meter løpere og lignende, nydelige overkropper:)

Skrevet

Mange afrikanere er veldig flotte ja..:) Inkludert min kjære..:-D

Skrevet

Du kan vel kikke på de som alle andre. Da er det jo inni deg det er skiller mellom svart og hvit. Typen min er afrikansk, og jeg glaner støtt og stadig på afrikanske menn. :-) Det finnes jo like mange stygge og pene folk som er mørke/svarte som er "hvite". Jeg vet at typen min er fin, og derfor er det jo naturlig at jenter stirrer på han innimellom også. Spesielt på stranda, for det finnes ikke hvit rumpe som er så fin som hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...