Gå til innhold

Dagen er her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er endelig dagen med den store datoen her:) Termin idag Er det fortsatt igjen noen her eller er alle ferdige???

Håper jeg slipper å gå lenge over tida...

Skrevet

Jeg har den store dagen i morgen. Krysser fingrene for at vi begge føder SNART! Spennede å gå og vente på tegn selv om jeg begynner å bli super utålmodig :-)

Skrevet

Dagen er her for meg også:) Heldigvis er tålmodigheten intakt, for her er det ikke mange tegn.... Klarer nok å vente litt til, men håper også jeg slipper å gå lenge over......

Skrevet

Kom en liten splosj nede i buksa da jeg satte meg inn i bilen for en halvtime siden, så nå har jeg snakket med føden og ble enige med dem om å se det an til kl 21. Dersom det hadde kommet mer væske da, skulle jeg komme inn til kontroll.. Ingen rier i sikte ennå, da...

Skrevet

Jeg er -6 dager og går og venter i spenning.

Skrevet

Var på kontroll på sykehuset. Ikke fostervann som lakk. Og jeg, som senest i dag hadde fått beskjed av min jordmor om at hodet var godt festet, fikk nå vite at hodet ikke var festet i det HELE TATT! Jeeezez

Skrevet

25. er min termin oxo... og nå er dagen over for 36 minuttersiden:( vente vente. Men nå kan det ikke være lenge igjen- kanskje bare to uker. Se mye film og scrapbooke litt tenker jeg. for alt det andre er klart, baderommet, soveværelset- bilsikkerheten osv. Nå kan jeg og kjæresten også nyte de siste dagene som kjærestepar..snart er vi foreldre og får møte den lille. *smile*

Skrevet

Jeg er her enda jeg... hadde termin 15 mai... koser meg fortsatt og formen er super

Skrevet

Er her fremdeles eg og.Hadde også termin i går..25 mai.

Skrevet

Godt vi er fler. Føler alle blir ferdig før meg jeg:)

-2dager her nå.

Vi var hos et vennepar igår og spilte konge spill. Kanskje det har satt igang noe,for idag er formen ikke noe god.

Veldig vondt i magen og utrolig kvalm. Flere som har er plaget av det?Er det normalt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...