C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 så en annonse iet babyshop blad, og syns denne vognen var både tøff og så stabil ut... vært inne på nettsiden www.dbsbaby.no men synes det var så lite info der....tenkte jeg skulle dra en dag og se på den selv, men er det noen her som har prøvd den, sett den eller har noen anmerkninger på den? setter pris på svar,.... denne vognjungelen er til å bli gal av=)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Den så veldig grei ut i annonsen, men så den i butikken og likte den absolutt ikke.. Så litt for fancy og teknisk ut for meg...
mamma snart ;o) Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Jeg så den i butikken idag og synes den virket veldig ok. Var veldig lett å trille. Men det er lett å la seg lure av fancy design osv. Men jeg vurderer den aboslutt når jeg skal kjøpe vogn i august.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har bare sett på den i butikken, og den så forsåvidt OK ut. Prøvde ikke å trille den eller noe da.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 får ta meg en tur og prøve den selv, takk skal dere ha jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå