Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Bare lurer siden jeg trodde 06-mod hadde bredere 'stammer' på siden av vogna som det står joggster på på ramma/aluminiumet... http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10191902&reference=2/101/919/02_1176953852.jpg&adheading=TFK+Jogster+-+dypvogn+%2F+sportsvogn&sid=16abcFzXYv230967&pos=4&tot=20&adTypeId=67
It's all about me Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Det kan den absolutt være, men det er ikke de mer kjente Joggster Twist (hjulet er jo ikke svingbart på den i annonsen) eller Joggster III (som er helt lik som twisten bare med fast fremhjul). Dette er den som heter bare Joggster eller Joggster I. Den har som du poengterte tynnere ramme og setet er ikke heller like bra og komfortabelt som i de mer kjente modellene. Ser bare ut fra bildet, men det ser tynnere ut og er ikke laget i det pustende materialet som Twist / III. Tok en titt på www.babyjungle.nl og www.buggy.nl som er oversiktlige på TFK og den modellen er tydeligvis ikke i salg lenger, men det er jo mulig at den ble produsert for siste gang i 2006. Jeg vet jo jeg har sett den før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå