Gå til innhold

Dere som opplevde festeblødning


Miraculix

Anbefalte innlegg

Hvordan var dette? Hvor mye blod, når skjedde det og hvor lenge varte det..? Har lyst til å høre noen ekte erfaringer, ikke bare lese fakta på nett.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er bare inne på besøk fra 2.trimester=)

jeg hadde festeblødning, var bare et par dråper blod som kom på papiret, å kun 1 gang så det "varte" ikke lenge=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde festeblødning med førstemann, men har (foreløpig) ikke hatt det denne gangen. Var som en liten flekk i underbuksen. Hadde ganske kraftige menssmerter før og etter egentlig. Så satt han som et skudd da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 6+3. Har blødd siden 17. mai og gjør det litt enda. Målte HCG nivået i blodet og det er normalt og jeg føler meg gravid. Det er ikke friskt blod som har kommet, men lysebrunt og mørke brunt. Legen min sier at det er normalt, og jeg har jo lest om så mange andre som har opplevd det her, så nå tar jeg det litt mer med ro. Det er jo så lett å begynne å gruble for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er festeblødning jeg har hatt, men hadde først blod i utfloden, tenkte ikke mer over det, (er på dag 15 i syklusen bare for å nevne det) og senere følte jeg ett trykk i underlivet. Ikke ubehagelig, bare merkbart. Tenkte ikke mer over det heller, men etter en dusj, så "vaska jeg meg godt oppi der og da kom det mer blod... Syntes det var rart, da jeg aldri har blødd midt i syklusen. Men men. Sikkert kroppen som tuller litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Miraculix:)

Jeg hadde det samme som du når jeg ble gravid denne gangen, litt rosaaktig utflod i tre dager rundt eggløsning. Det var nok en blødning i sammenheng med el. Når egget presser seg ut av eggstokken kan det innimellom oppstå en liten blødning fra folikkelen som egget har lagt i.

Festeblødning hadde jeg også, det var rosa/brun utflod tre dager rundt IKM.

 

Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varte i tre dager for meg å, kom så vidt litt på morgenen idag tidlig, men nå er det slutt.. Får håpe sex`n dagene før idag hjalp da, siden jeg er alene ikveld... :-) Vi får se.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg hadde festeblødning seks dager etter da jeg antar at jeg hadde eggløsning. Først hadde jeg en liten flekk med blod, nærmest som litt tjukk farget utflod. Dagen etter hadde jeg litt rosa utflod og dagen etter det igjen var denne utfloden litt brunere. Ingen smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke sex etter at jeg begynte å småblø, men jeg ble gravid likevel. Tror blødningen kommer etter at eggløsningen har vært, slik at det er innsatsen før blødningen som gjelder:)

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, samme som jeg har hatt da, men keg har aldri klart å finne el med tester så jeg vet ikke når jeg har hatt el... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...