Gå til innhold

Når bebisen sover middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han da bli lagt i sengen sin i mørkt rom. Eller kan han bli forvirret da om at det er natt? Natt/dag rytmen liksom. Hvis han sover i vugga si vokner han mye og sover ikke så lenge om gangen. (er 6 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også veldig usikker med hvordan jeg skulle gjøre det og hva som var best.... Hadde han først i vogga, men da sov han så lite som du sa. La han i senga i en periode. Da sov han kjempe lenge noen dager, før han igjen begynte å sove lite der også.

Nå (snart 4 måneder) ligger han i vogga igjen. Er som oftest bare en halv time -time om gangen han sover.. Om jeg har vert på tur med han så sover han ganske bra i vogna. kan sove flere timer der.

Skrevet

Her sover lillegutt bare ute i vogna på dagtid.. sover sååå godt der :)

Skrevet

Gutten vår sover på rommet sitt (10 mnd). Lot han ikke gjøre det før han var 9 mnd, fordi jeg var bekymret for det samme som deg. Tidligere sov han ALDRI lenger enn 45 min dupp om gangen på dagtid (så da ble det ganske mange dupper i løpet av dagen), men etter at han har fått ligge i senga si sover han gjerne to timer i strekk! Skulle ønske jeg hadde gjort det før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...