Gå til innhold

For en herlig dag!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si takk for i går, traff mange hyggelige jenter på treffet på Pascal. Hadde først tenkt jeg ikke skulle gå, men er glad jeg ombestemte meg.

I dag har jeg vært på ultralyd. Er i uke 15. (Har litt ekstra oppfølging pga MA i uke 18 før jul).

Alt så helt supert ut, overlegen var veldig hyggelig og grundig.

Han kunne også se kjønn, vi venter en liten gutt!!

Jeg er så glad i dag. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med en liten gutt, jeg venter i spenning selv til 19 juni da jeg skal på ordinær UL. Er litt spennende da.......har litt på følelsen av jente denne gangen, men det viktigste er at alt går bra.

Ha en fortreffelig pinse helg.

Skrevet

Så hyggelig, gratulerer.

:-)

Takk for i går, håper fler "nygravide" vil være med på treff

Skrevet

åååh,så moro at dere fikk vite kjønnet da.skal på ul den 7 juni og det gleder jeg meg til.ha ei fin pinse.

Skrevet

Så hyggelig! Du går en deilig pinsehelg i møte! Min tur på tirsdag. Da er jeg 17+5. Er kjempespent! Vurderer å bli med på treff neste gang.

Nyt helgen og den gode følelsen ;o)

Skrevet

Hei EllaPåSmella,

Kjempehyggelig hvis du kommer på neste treff, det er lagt ut forslag om både sted og datoer.

God pinsehelg til deg også.

Skrevet

Hei liten kuling,

det var hyggelig å treffe deg i går! Og så fint med resultatet av UL i dag.

Lykke til videre!

Skrevet

Så herlig, liten kuling :-) og gratulerer med gutt! Jeg må si jeg gleder meg til den dagen jeg kan begynne å nyte graviditeten litt (har selv mistet to ganger og er nå i uke 9) -- tenker at det var en lettelse å se at alt var normalt og fint; nå kan du slappe av og kose deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...