Gå til innhold

Ang. barnemat gjennom sikkerhetskontrollen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skrives det veldig mye forskjellig her inne på dib, og jeg har en liten følelse av at veldig mange tipper...

Jeg sendte rett og slett en mail til passasjerservice på Gardermoen, for å høre om dette, for å vite sikkert før jeg kommer dit. Vet ikke om de samme reglene gjelder på andre flyplasser, eller om det er litt individuelt. Men dette gjelder iallfall for Gardermoen.

Først og fremst, så er det greit å ta med barnemat til barn under 2 år.

Ellers lurte jeg på om jeg kunne ha med ferdig oppmålt vann på tåteflasker, eller om jeg må kjøpe vann i kiosken etter sikkerhetskontrollen. Jeg fikk beskjed at det var helt greit at jeg hadde med ferdig oppmålt vann på tåteflasker, og pulver i egen beholder.

Hvis dere har flere spm om dette her, anbefaler jeg dere å ta kontakt direkte med passasjerservice - da er dere garantert riktig svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med oppvarmet vann på en halvliters termos gjennom kontrollen på Gardermoen og det gikk bra. Hun ville at jeg skulle åpne den så hun fikk sett at det var vann. Grøten som jeg hadde med i en liten boks trengte hun ikke se på engang.

Skrevet

Jeg har fått godkjennelse for å ha kaldt vann med. På tåteflasker.

Når det er til barnemat, godkjenner de nok det meste. Man må vel bare være villig til å smake, hvis de ber om det. Tenkte bare skrive dette innlegget, siden det har vært sagt så mye forskjellig her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...