Gå til innhold

Alle som har vært på UL i dag, hva ble resultatet??? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også på ul idag! Var veldig spent på om det var mulig å se om det var gutt eller jente! Mest fordi jeg ikke har noen formening i det hele tatt. Sist var jeg sikker på at det var en gutt inni der, og det stemte. men nå har jeg ikke peiling.

Den lille beskjedne krabaten lå me beina i kryss, men navlestrengen i mellom, og nektet å avsløre noe som helst ;-)

Skal tilbake om 3 uker, kanskje h*n tør å vise seg fram da??

Her kommer det ei jente om ca 22 uker. Morsom da vi har tre gutter fra før. Jeg ble så gla at jeg har gått rundt og smilt bredt i hele dag. Den lille tulla lå og smattet med munnen sin og var veldig livat. Jordmor sa hun var 100 % sikker, så da håper vi at hun ikke tar helt feil :))))

Hva kan man si...

Jeg ble kjempeskuffet... ikke over resultatet egentlig, men over hun som utførte undersøkelsen. Hun fikk med ikke akuratt til å skifte mening om Ahus. Men jeg har fått endelig avslag på Ullevål og må bare innfinne meg med å føde på Ahus.

Det var vist vanskelig å se kjønnet, men hun sa at det var en frisk og livlig krabat. Før hun heeelt til sist før hun skrudde av maskinen sa: GUTT.

Jeg vet ikke helt om jeg tror det før vi har vært på 3D ultralyd, for hun virket så usikker.

Hun flyttet terminen fra 21.okt til 28. Men jeg tror det bare er en liten baby...

Når vi var på ultralyd,fikk vi se at det var en deilig liten guttebaby som lå å svømte inni magen min...Min termin ble flyttet fra 15\10 til 17\10!!:)

Så nå er det bare å vente i 21 uker til før vidunderet kommer::):):):)

Annonse

Vi fikk vite at det blir en liten sterk gut som skal få navnet Jesper :)

Alt var bare bra med han og det er det forsatt. Var der i uke 19. Er 23 uker nå og er bare 18 uker igjen til nurket mitt kommer :) Gjett om vi gler oss til han kommer inn i vår verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...