Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skal begynne på pergo nå.. men jeg fikk så lite informasjon fra gynekologen, og nå er hun på ferie. Jeg lurte på når el kommer etter jeg har tatt de tablettene? Jeg fikk mensen i dag, og jeg skal begynne på de tabl. dag 5-9.. Når kan jeg regne med at jeg får el da?

Er det noen bivirkninger av disse tabl?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9407009-kan-noen-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheh.. nei veit kke når jeg kan regne med el med pergotime nei.. Jeg fikk en del informasjon om primolut tabl. men fikk ingen informasjon ang pergotime. Det står heller ingenting på pakninsvedlegget når el kommer.. hmm.. rart.. nei hadde ingen bivirkninger av primolut tabl.

Det står at det er økt sjangse for flerlinger ved bruk av pergotime.. heheh.. kanskje vi er heldige å få fler når vi først blir gravide! :)

Ja, så det jeg og. Men jeg skal ikke være kravstor jeg, holder rikelig med en om gangen!;) hehe.

Så bra at du ligger litt foran meg i pergo-løypen, så du kan informere om det er fare for evnt. hysterisk utbrudd o.l. Hehe! Keep me posted!;)

Forresten, leste et sted at el kan bli litt senere en vanlig ved pergo, men vet ikke hvor mye det er snakk om.

Får håpe det er noen andre der ute som har peilingen på det.

Ja vi får bare kjøre på å ha sex annen hver dag da, så vi er sikker at vi treffer el!:) hehe..

Ja vi får holde kontakten, så vi kan hjelpe hverandre, siden vi er førstegangs pergo brukere begge to! :) Skal si i fra jeg hvis det venter noen kraftige utbrudd jeg.. heheh.. :)

Jeg veit ikke om det er bare meg, men jeg trur jeg hadde mer humørsvingninger med primolut tabl. enn jeg har til vanlig.. Det var som en ordentlig berg og dal bane!Heheh.. Så gubben kan glede seg! heheh..

Hei :-)

Jeg har prøvd pergotime for første gang denne pp (dobbel kur). Begynte på tablettene på dag 3 og EL kom på dag 15. Fikk beskjed av gyn å begynne testingen på dag 10. Fikk også vite at så lenge man går på pergo vil EL alltid komme til samme tid. For meg blir altså det dag 15 (det skulle derfor ikke være nødvendig å teste etter EL neste pp om jeg ikke blir gravid denne).

Bivirkninger varierer veldig fra person til person. Noen blir kvalm, andre gråter lett, mens atter andre merker ingenting. Jeg ble nedstemt (deppa), gråt lett et par dager, og kjente at det stakk i magen igår (EL-dagen).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...