belli72 Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Mini reiser seg opp og står, men han krabber ikke enda.... Dog har han stått på alle fire i flere måneder, men han har ikke knukket krabbekoden enda. De barna jeg kjenner til har reist seg opp først etter å ha krabbet en stund. Er det slik at han kanskje aldri kommer til å krabbe skikkelig, eller er det flere som reiser seg opp for å siden krabbe?
-MtG- Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Dette har jeg aldri hørt om, men det kan hende det stemmer. Lillegutt er 7,5 mnd og krabber ikke enda. Åler seg rundt i en fykende fart og er av og til et par sekunder oppe i krabbestilling, men ingen krabbing ennå altså. For tre dager siden begynte han å reise seg opp, men jeg kan ikke tro at det skal gå ut over krabbingen. Han fyker jo fortsatt mye rundt. Men det kan vel være at noen ikke gidder å være rundt om kring på gulvet når de først har funnet ut at de kan stå?
børdi Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 mini her ålte seg bare når han begynte å reise seg. krabbet ikke.. Men nå krabber han i rykende fart overalt, og har begynt å gå bittelitt. så det kommer nok...:-)
Manhattan skyline Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Akkurat det samme her, han begynte å reise seg inntil stuebordet etc. før han kunne krabbe. Men han krabbet etter hvert! :-)
Anonym8579 Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Mathias reiste seg før han krabbet Men krabber i full fart nå, så dt skal nok ikke ha noe å si..
CrazyCat Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Min er nå 11 mnd og krabber fremdeles ikke - men åler seg i en rasende fart. Han har reist seg opp lenge og går fint rundt bordet. Min teori er at han lærer seg å gå før han krabber...
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Gutten vår kunne reise seg og gå rundt støttet til møbler og sånt i ca en måned før han lærte seg å krabbe. Vet ikke om det er vanlig, men det var nå det som skjedde her i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Kan egentlig ikke svare, men mamma har iallefall fortalt at jeg lærte å gå før jeg lærte å krype..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Min kan reise seg, men krabber ikke. Krabber noen tak, men gidder ikke mer for det går fortere åle seg bortover. Han har også stått fl. mnd på alle fire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå