Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal kjøpe babycall i dag. Hørte at den nye modellen til topcom har batteri også i delen hos poden, og det er jo ganske vesentlig. Er det noen som vet om de har den på babyshop? Eventuelt hvor de ellers skulle ha det. Bor i Oslo, så jeg har mulighet til å dra andre steder enn babyshop...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg kjøpte min på Komplett.no, de har vel også butikk på Stovnersenteret. Vi fikk den ikke til å funke så vi kjøpte den til Philips også. Smør på flesk er bra ;-)

Skrevet

Det var jo en god og en dårlig nyhet :-) Jeg får bare satse på at den jeg kjøper funker...

Skrevet

Den selges på Clas Olsson (finnes på Sandvika storsenter). Vi hadde den til å begynne med, men var ikke fornøyd. Tenkte et var greit å spare litt penger, siden den var billig. Og i tillegg var den jo best i test. Men...... Den bråka så fælt og tok ikke inn alle lydene, så vi klarte ikke stole på den. Nå har vi SuperNova og er veldig fornøyd.

Skrevet

Hmmm. Er det ingen som har god erfaring med Topcom? Jeg fikk ikke kjøpt den i går, men jeg bør kanskje droppe å kjøpe den i det hele tatt om alle er så misfornøyde...

Skrevet

Den fikk jo best i test da, men jeg tror det var mye pga prisen.

Mulig både gubben og jeg er helt tette i pappen som ikke skjønte den, men oss om det :-)

Jeg ville faktisk ha satsa på en annen type.

Skrevet

Jeg stoler på deg. Bittert å måtte betale masse for en dings vi kommer til å bruke en gang i måneden, men pjokken må jo ha det beste. :P

Skrevet

Ja, hehe rart med det :-) Men du bør finne en babycall som ikke kan ta opp andre babycaller eller walkie talkier i nærheten, Topcom sin kan visst gjøre det har jeg hørt. Så der fikk du enda en grunn :-p

Skrevet

Jepp, du har overbevist meg. Jeg får kjøpe den til phillips jeg også da, for det høres jo ut som om du er fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...