Gjest Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg vasker for harde livet så er bare diffust innom ca en gang i timen eller mindre;) Må ha det LITT pent til i kveld:)
ScaryMama Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Elendig mamma- jg finner ikke igjen nummeret ditt! Sender du på nytt på trynebok eller pm?
Murmeline Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 Ok, gjør det. Pm altså. Skal vi avtale litt klokkeslett osv? Her kanskje?
Murmeline Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2007 Tillab: får ikke til å ringe deg. Har du glemt å lade tlf?
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Mobilen har tatt seg ferie dessverre... Men jeg har hustelefon da.. har sendt den til deg på tryneboka... Når kommer dere? (jeg leverer lillemor 1630 og må i butikken, samt dusje litt)
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Jooo, noen som er sultne etterpå? Diskuterer med "kokken" om det blir snacks eller middag?!
ScaryMama Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Trafikken står helt bom stille og jeg må kjøre Nikolai fra asker til åmot. Derfor har svigerfar sagt seg villig til å kjøre oss til konnerud, så slipper du å vente på oss elendig mamma! Jeg driver å ordner meg nå, så jeg setter meg i bilen så snart trafikken løsner litt. Eller, du har kanskje ikke lyst til at vi skal være der så veldig tidlig heller Tillab?
ScaryMama Skrevet 25. mai 2007 #10 Skrevet 25. mai 2007 Ikke tenk på middag Tillab! Du har jo stått på i hele dag og akkurat kommet hjem!
Murmeline Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2007 ok, da reiser jeg rett opp. Jeg venter på gubben, tenkte å spise middag her hjemme jeg. Ikke gidd å stress Tillab;) Skal jeg ta med noe? Har du blender? Jeg har frosne jordbær, men mangler bacardi... Ellers tar jeg med meg selv og champisen:) *Gleder meg*
Hidjey Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Tillab! Jeg har jo helt glemt å svare deg! Jeg er på ingen måte i form, både jeg og mannen har spydd og vi bor på do... Jævlig kjedelig, rett og slett. Men jeg har jo særdeles lyst å joine dere i dag da, men det blir jo litt kjipt å ta turen for så å okupere dassen hele kvelden..
ScaryMama Skrevet 25. mai 2007 #13 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har litt bacardi, skal jeg ta med? Vi har også masse vodka og rødvin. Er noe av dette interessant?
Murmeline Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2007 Nja, trenger vel ikke rødvin i daquari...... Fnis:) Liker dere daquari?
ScaryMama Skrevet 25. mai 2007 #15 Skrevet 25. mai 2007 Ikke? Og jeg som trodde at det var grunnen til at den var rød *slå seg hardt i pannen* Elsker daquiri, men har som sagt lite bacardi. Men hvis dere vil ha den med vodka, så kan jeg være mer enn behjelpelig!
Pia♥CF Skrevet 25. mai 2007 #17 Skrevet 25. mai 2007 Ikke for å snike i tråden deres jenter, men kan jeg vente å se noen av dere her i morgen tidlig... Lukter fylles... laaaang vei ! kos dere masse.. jeg skal hente jentene her i huset på disco`n, så hører vel latteren deres da tenker jeg ... *ler o ler o ler* Så blir det DDE på oss oldiser i morgen her oppe ... RAI RAI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå