Ms.Smith Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har vært en mnd uten pille- sluttet ca 24 april. Regnet meg frem til at mensen skulle komme ca 23 mai. Jeg trodde lenge jeg var blitt gravid i dette melomrommet uten pille, da jeg hadde så mye humørsvingninger og andre symptomer. Den gang ei. 17mai begynte jeg å få brun utflod. Det har jeg den dag i dag også 9dager senere. Ingen forandring og like mye (mye- for å være utflod) hver dag.Igår begynte jeg igjen på pillen (selv om det står at den skal startes på første mens dag). Mensen kom jo aldri og jeg orket ikke gå med brun utflod i en evighet. Jeg sitter nå her og er drit kvalm. I det siste har jeg også hatt stikkinger fra noe som kjennes ut som fra høyre eggstokk. Hvertfall i det området. 4 negative tester er tatt, siste i går. Noen som har en anelse om hva som skjer med kroppen min? Orker ikke gå til lege. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9406666-kokko-brun-utflod-ingen-trkvalm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelill Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde det slik forrige gang jeg skulle hatt TR, det kom ingen vanlig TR, bare brun utflod i 10 dager. Jeg var sur og leste meg grønn på internett men fant ingen som hadde opplevd det samme. Jeg var hos legen etter 3 dager m brun utflod fordi jeg skulle ta en blodprøve, og nevnte at jeg hadde brun utflod i stedet for mens, og han sa at det nok var hormonsvingninger. Så forsvant utfloden etter 10 dager som sagt, og nå regner jeg med å få EL snart (kjenner symptomene) Såååå kjedelig nok: Mest sannsynlig hormonsvingninger pga pilleslutt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9406666-kokko-brun-utflod-ingen-trkvalm/#findComment-9407669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå