Gå til innhold

Noen som er blitt gravide igjen??

Anbefalte innlegg

Her om dagen så begynte jeg å få skikkelig halsbrann, dagen etter begynte kvalmen...og magen var det helt stopp i. Begynte sterkt å mistenke at jeg var gravid. Jeg var i grunn helt overbevist....Tok en test og den var negativ.

Ble litt skuffa egentlig. Det var nok bare forstoppelsen som hadde gitt alle graviditets syptomene...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9406623-noen-som-er-blitt-gravide-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullamming er ikke garantert som prevensjonsmiddel, så hvis dere begge ønsker å bli gravide igjen allerede er det jo bare å prøve.

Selv har jeg ikke lyst å bli gravid med det første, nei. En gang vil vi ha et til barn, men syns det er greit med 2-3 år mellom de.

Ja man kan ha to tette...er fint for barna...kan kanskje bli lit slitsomt med to bleie barn samtidig. Det akkuart som om jeg ikke er hetl ferdig med å være gravid. Jeg ser store gravide mager å kjenner at jeg er litt misunnelig!!! HAHAHA!!

Har fått satt inn kobberspiral, så det går nok ikke nå nei...

Men jeg har veldig lyst. Vi har alerede snakket om når vi skal ha neste... Tror det blir til at jeg tar ut spiralen i overgangen april/mai til neste år. Klaffer det med en gang, blir det jo kanskje januarbarn i 2009... Hadde vært gøy :-) Kunne tenke meg 2-3 år i mellom, så da passer det jo fint å begynne å prøve til våren igjen.

Annonse

jeg og vil veldig bli gravid igjen.men jeg er ikke i jobb,og vi har kjøpt et hus,hvorpå jeg har lovt å starte i halv stilling neste januar...men har så lyst.har prød å lokke han med engangsstønaden men uten hell foreløpig...har kjempe lyst på søsken til bebisen....

Ikke denne gangen.... På denne tiden i fjor var hadde jeg en gutt på 4 mnd, og var 4 uker på vei med nr. 2... Så denne sommeren skal jeg ha kroppen min for meg selv (og resten av alle sommere som kommer også faktisk!!!)

Men det jeg skulle si var; du kan jo også "friste med" at du får kontantstøtte for eldstemann da (hvis du ikke skal ha han i barnehage da..) Jeg fikk også nemlig bare engangsstønad, men har også storebror på 16 mnd hjemme og får da kontantstøtte for han. Så "inntekten" min hver måned er 3300,- i kontantstøtte og 1940,- i barnetrygd. Ikke all verden å rope hurra for, men det er bedre enn ikkeno'...

Jeg er liiivredd for at jeg er gravid igjen! Har ikke lyst på en til ennå, og det har ikke mannen min heller.. vi vil bare kose oss med jenta vår fremover. akkurat nå er jeg ikke sikker på om jeg vil ha en til, en gang! trives ikke som gravid.. men vi vil vel sikkert ha søsken til tulla vår etter hvert.. jeg ammer, og har ikke fått tilbake mensen - og har brukt prevensjon hver eneste gang - men likevel går jeg rundt og er redd for at jeg er gravid! er akkurat som om jeg kjenner bevegelse i magen av og til - men det er jo sikkert bare luft! dessuten hadde vi sex første gang etter fødselen helt i slutten av mars, så det ville vel vært litt tidlig for ev. bevegelse. huff. jeg må slutte å være så tåpelig..

Jeg har litt lyst til å bli gravid igjen snart, men fullammer, så gidder ikke å "prøve i blinde". Får vente til mensen kommer, er ikke såå stas å ha sex når man er sliten etter å ha vært mamma hele dagen og puppene er fulle av melk.

åh, nei herregud, orker ikke tanken p åå gå med stoooor mage igjen, være trøtt og dårlig. Men ære være den som ønsker det, er jo fint med to tett når barna blir større!!

Her er forholdet skikkelig på utur, så ikke snakk om å få flere barn før det er oppe og gå (evt avviklet.....)

Annonse

hehehe..synd man ikke bare kan knipse med figrene å bli gravid. Håper det går bedre med deg titti og at det er håp om at sexlivet kan ta seg nok opp til å få planta ett nytt lite gull!

Vi jobber med saken vi også...men uten spesielt mye resultat. Må vel vente til mensen kommer tilbake.

Dessuten så begynner jeg å lure på hvordan det blir med jobb eller om jeg bare skal begynne å studere igjen. Og hvordan blir det å få en baby midt i studietida?? hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...