Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Men hva kan jeg ta med av mat og drikke på flyet uten problemer?
Tredjemann på vei :D Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 En innenlandsreise tar jo stort sett maks 1 time, så vil tro du ikke trenger ta med mer enn ei lita tåteflaske med vann. "Tørrmat" kan du ta med hva du vil av.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Du blir tatt fra vann, så det må du kjøpe etter at du har kommet igjennom tollen. Vi hadde med melk på flaska det gikk bra.
Tredjemann på vei :D Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Fikk med oss tåteflaske med vann vi, men var kun ei lita ei og sikkert bare 1 dl oppi eller noe. Men som du sier så kan man jo bare kjøpe ei flaske vann etter tollen, for jeg vil tro de fleste barn på 15 mnd greier å drikke av vanlig flaske.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Det ville ikke min datter klart... så hva med å kjøpe ei flaske vann , og tømme i medbrakt tutkopp/tåteflaske alt ettersom?
flust Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Vi tok med tutekopp i en ziplock-pose. Det gikk helt greit. Også fint å ta med f.eks. bokstavkjeks eller noe annet snacks. God tur
cashewnøtta Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Du følger ikke de nye reglene når det gjelder barnemat. Her kan du ta med det du vil å drikke/spise. Eneste er at du kan bli bedt å smake på det. Jeg pleier å ha med tutekoppen, samt en boks med lokk med kjeks/pastilleske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå