Gå til innhold

har kjøpt body!

Anbefalte innlegg

var på HM med en vennine i går..og fant en kjempesøt body i nyfødt størrelse der...aaahh..måtte bare kjøpe den.. det er med skrekkblandet fryd jeg innser hvor liten den er!! kommer dette til å gå bra!!?

fikk også en nydelig t skjorte av vennina mi, med et søtt dødningsskalle på! gleder meg til å kunne kle på babisen!

huff så lenge det er til november........

er dere inne på babyklær avdelinger å titter, eller handler?

ikke sundt for tålmodigheta mi! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9406232-har-kj%C3%B8pt-body/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. Er like utålmodig jeg å. Jobber på cubus jeg, og tar noen turer nedover mot babyklærene ja. Er så utrolig mye fint, men prøver å vente til ultralyden før jeg handler noe. Er redd jeg ikke klarer å stoppe om jeg først starter :)

det er koselig å kjøpe klær da

jeg er såå glad i gult, grønt, rødt og litt hvit. e nesten litt lei å gå å titte i butikkene for der e det bare rosa på den ene siden og blått på den andre siden. så eg skal vente te høsten før jeg kjøpe någe for da kan d ha kommet andre farger. men har myyye tøy etter gutten vår da. mye hvitt.:)

men skal bli gøy å handle når det kommer flere farger da

er nok et kjent problem for gravide det gitt hehe:) Er jo så utrolig mye søtt som frister alle vordende mammaer, spes når mange har mammeklær og baby tøy rett ved siden av hverandre, da er det jo umulig å la være hehe:)

Kjempe noen kjempe søtt sett sist gang jeg var gravid(hadde da en SA) men har ikke kjøpt noe enda, men snart blir nok shoppin ja hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...