Gå til innhold

blir så bekymret-kan noen hjelpe meg?


gladmamma:)

Anbefalte innlegg

er 6+0 i dag og er har blitt så redd for at ting ikke er som det skal.siden jeg fant ut av gravidetetn har jeg hatt litt ømme bryster, blitt kvalm når jeg er sulten, vært trøttere enn vanlig og hatt mensenlignende smerter med vondt i ryggen. men, i går og i dag har jeg ikke kjent noe særlig...er ikke så trøtt, har mindre såre bryster og kjenner ikke noe særlig i ryggen og føler meg ikke så kvalm. har hele veien hatt mer utflod enn vanlig og det er der fortsatt.

 

er jeg hysterisk?kan jeg slappe av?har egentlig tenkt å forteller mine foreldre om det i kveld, men hvis jeg har hatt en ma vet jeg ikke om jeg vil....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke hatt et eneste lite symtom i det hele tatt, men det står bra til med den lille. Rart hvordan kroppen vår fungerer :)

Tror nok du kan slappe av, og være glad for at symptomene blir mindre tydelige. Men selvfølgelig, hvis du føler på deg at noe virkelig er galt så er nok det beste å oppsøke legen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slappe av! Klarer du ikke det må du kontakte legen din! Symtomer kan variere fra dag til dag, fra time til time.....

Bør du ikke si det til foreldrene dine? Går det bra kan dere dele gleden, går det dårlig har du noen å snakke med. Kan ofte være godt å snakke med foreldre om slike nære ting.....

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk snille dere! jeg skal prøve å slappe av!

fortalte det til mine foreldre i går. de ble selvfølgelig kjempeglade. snakket og litt med dem om dette med symptomene og de gjorde meg roligere. takk igjen for oppmuntringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det for meg også, i begge mine svangerskap! Noen dager merket jeg ingenting og ble nervös. Dagen etter kunne symptomene väre tilbake med full styrke! Tenk positive tanker, selv om det virker som om MA er noe helt vanlig som nesten alle her på BIM opplever, er det faktisk de färreste som opplever det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...