Gå til innhold

Jeg synes ikke det er så vanskelig

Gjest

Anbefalte innlegg

å være ung mamma! Har vært så mye negativ fokus på det i det siste, men jeg kan helt klart si at jeg ELSKER å være mamma. Det er jo virkelig det jeg ser på som meningen med livet :-D Riktignok så har vi god økonomi og jeg er/skal være hjemme med barna i mange år framover, så vi er kanskje litt heldigere sånn sett enn mange andre. Men jeg føler virkelig ikke at jeg går glipp av noe - jeg FÅR noe! Ok, av og til er det ikke like gøy å stå opp midt på natten for å skifte bleier, mate osv men det er en så utrolig liten del av det synes jeg. Så jeg ville bare si til kommende mødre: det er ikke noe å grue seg for, bare noe å glede seg til!!! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg har fått min planlagte datter, og jeg ville ikke ventet hvis jeg kunne ha gjort det om igjen!!

(er godt mulig at jeg ikke vil mene dette om et par måneder når vi sitter der med 2 små da hehe, men akkurat nå er det virkelig det jeg mener!)

Fortsetter under...

Godt at noen fokuserer den retningen =)

Synes *alle* skal ha det til at det er så slitsomt (ja, jeg vet det kommer til å bli det altså, jeg er ikke dum =P), at økonomien blir slengt til H* , at forhold går straka vegen osv...

Vi kommer til å ha en akkurat passe økonomi, og jeg skal tilbake i jobb etter et år, men jeg orker da ikke fokusere på det og ting som er negativt før det er der =)

Jeg gleder meg til gutten vår (sier dem iallefall =P) kommer i oktober jeg, gleder meg masse =D

Lykke til til alle dere andre unge mødre også =)

Kjekt å lese, trur virkelig det trengs her inne for å få stemningen opp. Trur ikkje eg kommer til å angre. Og om eg hadde angret så hadde det og vert mitt problem, og ikkje nokon annene.

Og eg er helt enig med deg.. Du får komme innom og sei kossen det går når du sitter der med to så tette som du får, he he.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...