Smashi Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 ...vår lille engel kom og dro igjen....for 2 år siden var jeg på denne tiden helt sønderknust, vi hadde bestemt oss for å avbryte svangerskapet pga et meget sjeldent syndrom og at hun fine lille ikke ville klare seg uansett. Fødselen gikk meget raskt etter at siste tablett vart satt, hun kom ut etter bare 3 timer. Hun var helt nydelig, selv om det vistes at hun hadde store misdannelser, hun ble lagt på brøstet mitt og sorgen min ville ingen ende ta....gråt og gråt...hun var 268g og 24 cm lang og født i uke 20. Hun fikk navnet Malin, så idag ska jeg gå til graven hennes, tenne lys og ordne med blomster.... Da alt dette skjedde trodde jeg at jag aldri skulle bli glad igjen men det er utrolig hva tiden hjelper. Men fortsatt føler jeg sorg og savn etter henne, heldigvis har jeg bilder og har laget et album om henne som jeg kan se i...... Malin, du er alltid i mine tanker og savnet etter deg kommer alltid å være der.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9405712-2-%C3%A5r-siden/
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 26. mai 2007 #2 Del Skrevet 26. mai 2007 hei hei! føler så med deg! savnet, sorgen og smertene kommer altid til å være der! men smertene går som regel litt lengere bort etter hvert! vi var igjennom det samme for ett år siden! men hos meg gikkvannet i uke 18, å ble da lagt inn for å prøve å redde gutten men uten hell. fødde da uka etterpå. 1-mai så det blir alltid en merkedag uansett! det viste seg at morkaka ikke vokste like fort som graviditeten, så derfor tidelig vannavgang! bilder er ett mirakel som han lege mange sår, jeg oxo sitter å ser på bilder av han når savnet blir for stort, skriver oxo ned tanker å følelser for å få det ut på en måte. (skriver da til han) vi valgte en anonym gravplass vi da så jeg har ikke noe gravstøtte å gå til men ett stort kors å legge blomster på! vi ga gutten navnet Nicolay og nå er jeg gravid igjen og har 3 uker igjenn til termin og venter nå også en gutt. han skal få navnet etter storebror, så navnet nå blir simen-Nikolai! (min historie ligger lengere ned på sia her hvis du vil lese den) føler veldig med deg i sorgen, kunne ønske av hele mitt hjertet at ingen kunne oppleve det å miste ett bittelite barn!!! ønsker deg lykke til videre! stor trøste klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9405712-2-%C3%A5r-siden/#findComment-9419834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå