-MtG- Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Lellegutt har to greier som ser ut som og kjennes ut som vannblemmer nede i kjeven ved siden av de andre tennne. Skal det være sånn? Har ikke hatt sånne når han har fått de andre tennene. Han klør veldig i dem også
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Da er det helt sikkert tenner som er på gang ja.. Dattern min hadde det samme og fått 2 tenner nede..
manonym Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Noen som vet hvor lang tid det går før tanna kommer opp??? Gutten min har en sånn nede på ene sida, men ser ikke antydning til tann enda. Kvir meg til de kommer jeg, kommer sikkert til å bite meg i puppen.... *au*
-MtG- Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2007 hehe. Biting i puppen er digg:D Lillegutt beit veldig en stund når han fikk de første tennene. Da var han 4 mnd og jeg ammet mye. Var redd hver gang jeg ammet og grein litt innimellom, men det bedret seg fort. Nå er han 7,5 mnd. og har 8 tenner og to "blemmer". Nå biter han aldri lenger!
manonym Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Uff, nå kvir jeg meg enda mer!=) bet han slik at du fikk sår da eller?? er det jeg har helt panikk for, at plutselig så henger brystvorta der å slenger liksom... uff...
-MtG- Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2007 Neida, fikk ikke sår, men det var ganske vondt ja. Har jo hørt at når de biter så skal du dra han inntil puppen så han "kveles". Da slipper de fort og skal visstnok slutte med det. Men jeg ble så forskrekka hver gang att jeg hylte og forta meg å stikke fingeren inn i munnviken hans så han slapp. Også fikk han ikke mere pupp:D
manonym Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Hihi, hørtes litt fælt ut da, dra han inn til puppen så han kveles. Hehe, neida, jeg skjønte hva du mente:D Hehe, ser det for meg ja! men vet du hvor lang tid det går før tennene kommer når de har fått slike blemmer?? Synst gutten min har hatt det så lenge nå, minst en uke.
-MtG- Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er ikke sikker, for han har ikke hatt blemmer før. Har bare sett en hvit prikk nedi der også har det tatt noen dager for de har kommet ut. Men nå har han hatt disse blemmene en stund også. Sikkert en ukes tid ja. Han har en kompis som også hadde en sånn blemme for en stund siden og når den "sprakk" så var liksom tanna helt ute! En stor tann liksom:) Men jeg aner ikke hvor lang tid det tar. Kanskje noen andre vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå