Gå til innhold

da kommer jeg hit igjen etter enda en abort...!!!!

Anbefalte innlegg

var på ul i dag...legen sa jeg hadde hatt en spontanabort...var heldigvis ikke lenger enn 6uker idag..men det er trist likevel...så fikk jeg ikke januarspire:(

men det er ikke noe annet råd enn å prøve igjen...

men syns det er urettferdig at jeg skal miste to ganger på rad!!!

Fortsetter under...

Annonse

Så utrolig trist og urettferdig!

Jeg mister selv i disse dager :o( Begynte på tirsdag, var også i uke 6...

Det er utrolig kjipt!!!

Du sier du har mistet to ganger etterhverandre.. Jeg lurer på, ventet du på en mens før dere prøvde igjen sist? Jeg er så i tivl hva vi skal gjøre..

Først må det så klart slutte å blø, men vil jo helst prøve igjen med en gang. .Noen sier det er ok, noen ikke. Vil jo ikke det hvis det øker sjansen igjen for SA neste gang også..

Derfor lurte jeg på hva dere gjorde feks..

Du får satse på at alle gode ting er 3, og at den lille sitter neste gang!

Jeg håper vår kan klore seg godt fast neste gang vi treffer!!

Lykke til!

Heisann... Føler med deg, jeg mistet selv på onsdag, første gangen min da, fikk du beskjed om å bare fortsette prøvinga med en gang du sluttet å blø??? det gjorde jeg, så venter utolmodig nå....

Jeg va 5 uker på vei, selvom det er så lite er det innmari vondt...

Lykke til :)

Annonse

Hei du!

Nei, jeg har egentlig fått beskjed om å vente en mens..

Men det er ås mange som sier at de fikk beskjed om å prøve med en gang.. Så jeg tror kanskje vi gjør det.. Selv om, hvis det gud forby, skulle gå galt neste gang også, så kommer jeg til å tenke at vi skulle ventet...

Jeg har aldri opplevd dette før, og selv om jeg vet at det desverre er veldig vanlig, tenkte jeg liksom at det ikke ville skje meg.. det gikk jo så bra sist...

Men men, håper på neste gang!!

sist etter MA ble jeg ikke gravid før på 3pp (egentlig 4pp da for vi venta en mens før vi prøvde igjen)....denne ganger kommer jeg ikke til å vente...prøver igjen med en gang...orker ikke gå å vente på mensen sånn som sist...for det var egentlig det som sleit mest...å måtte vente 5uker før man i det hele tatt kunne prøve igjen..så denne gangen kjører vi på med engang det slutter å blø...de fleste sier at man ikke blir gravid før kroppen er klar...dessuten var jeg mye lenger forrige gang...denne gangen er det omtrent bare som en forsinka mens..som jeg sikkert nesten ikke hadde vist om viss jeg ikke ville bli gravid om dere skjønner...har hørt om flere som har blitt gravide en uke/14dager etter SA og det har gått bra så jeg tror ikke det har så mye å si..mister jeg en gang til så blir jeg vertfall utredet..så..hvorfor vente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...