Gå til innhold

nytt understell til stokke xplory

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe stokke explory, og hadde tenkt å kjøpe brukt. Nå har det jo kommet et nytt understell, og betjeningen på babyshop mente det ikke var så stor forskjell fra det gamle. Burde vi kjøpe nytt? Er det noen som har erfaring med begge understellene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ny, da er vi siker på at vi får den beste utgaven. De ville jo ikke ha kommet med nytt understell om det ikke var for å forbedre den. Vi fikk vognen i går, og jeg er strålende fornøyd.

Kjøper du brukt kan det jo være slitasje osv, så jeg ville sett meget nøye på en brukt ugave før jeg hadde kjøpt.

Lykke til uansett, vognen er ikke bare lekker men også veldig grei til å trille etc.

Skrevet

Jeg har jo bestemt meg, men ni tusen kroner er veldig mye penger....

Skrevet

De regulerbare delene er hvite på 07 modellen, i forhold til 06 og <--- modeller der de var samme farge som resten av understellet. De har forbedret en del på understellet, understellet holdt ikke gjennom en test forbrukerrådet tok for noen år siden, og siden det har de forbedret det og forsterket det to ganger... Vi har 07 vogn. Fant ut at det var ikke så mye penger å spare, og dessuten ville vi ikke spare penger på sikkerhet. Lykke til! ;)

Skrevet

Ja det er noe med det også... det er jo ikke på sikkerheten det er lurt å spare penger...

Skrevet

Har ikke erfaring med vogna, så les svaret mitt ut ifra det!

Men jeg tenker at det sikkert er relativt dyrt å kjøpe denne vogna brukt og... Stemmer det? Kanskje ikke så mye å spare, og da føles det ofte bedre og tryggere å spytte i det lille ekstra?

MEN, jeg er ikke sikker på om ALLE "forbedringer" gjøres av sikkerhetsmessige årsaker. Modellutbedringer handler vel mye om å få solgt den nye modellen. Små justeringer og litt her og litt der, som gjør oss forbrukere nok i tvil til at vi velger å kjøpe nytt? Det er jo sånn med biler og det meste annet av dyrt utstyr som kommer i årsmodeller.

Men jeg er av de som ofte faller for trikset...Huff...

Skrevet

Laveste jeg har sett brukt er 4,600 for en sort 06 modell. Så det er en del å spare.... Ny koster den 9000 komplett

Skrevet

understellet er forbedret... det er ikke bare fargene som er byttet ut. De har forsterket det og gjort en del forbedringer på det i følge Stokke.

Skrevet

Hei

Vi har en Stokke Xplory som er to år gammel og meget pent brukt. Det første understellet ble fort slitt og ubrukelig. Det begynte å sige, hjulene skjente utover og vognen ble vanskelig å manøvrere. Vi fikk nytt understell i vinter. Det virker mye sterkere og bedre. Da vi venter barn nummer to, skal vi selge denne vognen. Du kan gjerne få kjøpe den for 5000,- kroner. Da har du spart penger på å kjøpe brukt, samtidig som du får det nye understellet. I tillegg til regntrekk, babyinnlegg og oppbevaringspose, har vi stellebag og vognpose. (Ikke bag for baby). Alt er i meget god stand og nyvasket. Vi har ennå ikke lagt vognen ut for salg, så hvis du er interessert, ta kontakt. Kan sende deg bilde hvis du vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...