Gå til innhold

nå må vi begynne igjen på 3.forsøk:(


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

var på UL i dag og fikk konstatert en SA.....kunne se en liten klomp på 14mm men han mente at det ikke var noe..og så var det mye på slimhinnene...har litt vondt i magen og blør fortsatt...er ikke frisk blod men gammelt..på en måte..

er lei meg nå...men takla det bedre denne gangen enn forrige...heldigvis..så får vi bare prøve på nytt igjen...:(

jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff Stratosen!

Har tenkt mye på deg fordi jeg har sett innleggene dine flere ganger her inne. Så trist!

Har selv mistet to ganger og er nå gravid igjen. Uke 11 i morgen. Begynner å tro litt på det, men.....

Første gangen jeg mistet tok vi det hardt, andre gangen var det ikke så ille med oss heller..... Mister jeg denne gangen vet jeg ikke helt hva vi gjør...... Blir ikke lett å prøve igjen da....

Masse lykke til i dagene og ukene framover. Det skal nok gå bra en gang.... Jeg prøver å trøste meg med at det var en grunn, at det var noe galt som gjorde at de aldri ble noe......

Stor klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg, stratos. Leit å høre dette her. Håper forsøk nummer tre blir vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv, og så må du forte deg inn hit igjen når dere er klare for det :o)

 

Trøsteklem fra meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...