Gå til innhold

hvor lenge etter en SA viser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg vet ikke så mye om dette, men jeg mener å ha lest at gravitester kan være positive i flere uker etter en SA/MA. Men dette er sikkert individuelt, avhenger vel blant annet av hvor langt på vei du er kommet.

Uff, det må være forferdelig å gå sånn og ikke vite. Skal du tilbake til legen, eller er det meninga at du bare skal belage deg på at du har mistet? Håper i alle fall at det snart ordner seg, at du har en liten spire i magen (igjen?)

Annonse

jeg mistet da jeg var 11+1, og min test var negativ 2,5 uker etterpå (testet ikke før) Vi begynte å prøve med en gang jeg sluttet å blø, men ble ikke gravid den mnd... Kanskje jeg er gravid nå da, 2 mnd siden sa, har ikm i dag, og ingen tante har kommet :)

Dette lurer jeg også på..

Forresten, så har jeg tatt blodprøver for å sjekke HCg med to dagers mellomorom, da var verdien halvert (vet ikke HVA verdien var da), men det vil jo i alle fall si at testen sikkert kan bli positiv en liten stund etter,...Jeg er vel så og si sikker på at jeg ar mistet, så orker ikke ta noen test en gang..

Men som sagt, lurer mest på dette med når man kan røve igjen.. Legen sier at jeg burde vente en mens, men hører så mange si at man ikke trenger det...

Heisann...

om verdien på HCG va halvert, vil jeg tro du har mistet, for den skal jo øke ganske mye.. huff, det er kjipt dette her, fler veldig med deg, jeg har igrunn bare deppa siden jeg mistet på onsdag, og har jo vært veldig dårlig, sitter her nå og er så kvalm at det er helt utrolig, men larer ikke kaste opp... Jeg va hos legen i dag, hadde bestilt timen før jeg mistet så tenkte det kunne være greit å dra bare for å snakke om det ihvertfall, måtte ha med urin prøve, så de tok jo en gravitest til, den va svak positiv i dag å, det som er dunt med det er jo at da har jeg fortsatt et lite håp inni meg om at e kanskje ikke har mistet likevel, legen kunne ikke gi meg et 100% sikkert svar, siden de ikke har sjekket med UL, men siden e hadde blødd så mye og hatt så smerter va hun ganske sikker på at jeg hadde mistet...

Men til spørsmålet ditt: legen sa til meg i dag at det va bare å prøve så fort blodet va borte, hun mente ikke man trengte å vente, så jeg kommer til å høre på henne, håper bare det snart gi seg så vi kan prøve igjen...

Ønsker deg masse lykke til, og håper spira er der enda :)

Annonse

når e va hos legen, så spurte e ho hva ho syntes, om e skulle gå til en gyn, og sjekke, men det mente hun at jeg ikke trengte, haha tenkte jeg, hadde allerede bestilit time, det gjorde jeg før jeg mistet, så skal dit te onsdag.. så vi får se da, greit å få sjekket at alt er kommet ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...