Gå til innhold

Sto og ventet på bussen da jeg begynte å blø.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat vært på legekontoret og hentet sykemeldingen min og sto og ventet på bussen jeg kjente at jeg begynte å blø igjen...selvfølgelig tok det nesten 10 min før bussen kom og jeg følte meg ikke helt vel der jeg sto,måtte stå på bussen også,var heldigvis ikke så langt. Skyndte meg opp på badet da jeg kom hjem,og de var mye blod i buksen,da jeg var på ul på mandag sa legen at det var blod igjen og at jeg kom nok til å blø mer,håper at det er resten som kommer nå da,så skal jeg ringe sykehuset etter helgen og be om ny ul,har ul den 8 juni men det er jo 2 uker til. Må netsen le det var jo litt komisk å stå der åvente på bussen og jeg kjente at jeg blødde mye.Ingen smerter,så det er slik som det har vært de forrigew gangene jeg har blødd. Ser på det som positivt at resten kommer ut også,så får vi håpe at det er tomt for blod nå og at det fortsatt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja håpe på det...

jeg var på ul i dag og fikk beskjed om at jeg hadde hatt en spontanabort..:(

det var fortsatt noe bittelite på skjermen der men han trodde ikke det var noen ting..skulle ta ny g-test om 10dager og viss den fortsatt var positiv skulle jeg komme tilbake...er så lei nå..dette er 2.gangen :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist da,skjønner du er lei når det er 2 gangen,hadde selv en MA i februar,så jeg har vært veldig bekymret de siste ukene når blødningene startet,var forberedt på at det kom mer blod så jeg tar dette ganske rolig enda,har ikke noen smerter heller,så ingen SA på vei tror jeg ikke,men det er jo MA da,men har stor tro på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...