Gå til innhold

sto og ventet på buss da jeg begynte å blø.....

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat vært på legekontoret og hentet sykemeldingen min og sto og ventet på bussen jeg kjente at jeg begynte å blø igjen...selvfølgelig tok det nesten 10 min før bussen kom og jeg følte meg ikke helt vel der jeg sto,måtte stå på bussen også,var heldigvis ikke så langt. Skyndte meg opp på badet da jeg kom hjem,og de var mye blod i buksen,da jeg var på ul på mandag sa legen at det var blod igjen og at jeg kom nok til å blø mer,håper at det er resten som kommer nå da,så skal jeg ringe sykehuset etter helgen og be om ny ul,har ul den 8 juni men det er jo 2 uker til. Må netsen le det var jo litt komisk å stå der åvente på bussen og jeg kjente at jeg blødde mye.Ingen smerter,så det er slik som det har vært de forrigew gangene jeg har blødd. Ser på det som positivt at resten kommer ut også,så får vi håpe at det er tomt for blod nå og at det fortsatt går bra.

Fortsetter under...

Hei Solstrålen :o)

Det er så grusomt å stå å kjenne at det tømmer seg for blod rett i buksa. Har opplevd det samme selv (sa i februar), hver gang jeg bøyde meg eller fikk noe press mot magen kjente jeg at jeg blødde. Slett ikke lik mens. Forferdelig følelse. Kjenner jeg er ganske sensitv på det som foregår i truseområdet. Den første uken av denne graviditeten fikk jeg en slik blødningsfølelse, det gikk kaldt nedover ryggen på meg. Jeg var på vei inn i en butikk, og fikk ekstremt behov for å rive av meg buksa for å sjekke hva som skjedde. Men det er ikke særlig å gjøre slikt innemellom butikkhyllene. Men ilte på wc så fort jeg fikk sjansen, falsk alarm HELDIGVIS. Blir litt sensitiv kan man si

Håper inderlig dette er siste blødning og at det slik at livmoren tømte seg slik legen så på UL. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene for deg :o)

Håper det blir litt mer aktivitet her inne jeg, litt fredligere atmosfære... enn på 1 tri. Jeg legger sjelden inn innlegg, bare svarer storsett. Men synes det er et veldig hygglig tidsfordriv. Sitter å spiser det meste av dagen, for å holde kvalmen i sjakk. Gleder meg vilt til å komme over i neste trimester, av mange grunner, men håper jeg kan begynne å ligne på meg selv igjen, bli litt mer sosial :o)

Du får sikkert framskyndet den ULen siden du hadde så kraftig blødning i dag. Har det avtatt??

Klem fra...

ånei stakkars deg=/ du har virkelig hatt masse å stri med........ har blødningen sluttet? Syns åsså du ikke skal vente lenger på ul ring idag å si du må komme... uansett krysser alt for deg åsså men tror det går bra=)

blødningene har avtatt,tenkte på å vente til over helga,men det spørs om jeg får komme inn før på tirsdag,men det er ikke sikkert de bryr seg om at det er helgedag?,må nesten være detsiste blodet som kom ut nå,det var mye!,virket sånn ivertfall når jeg tok av meg buksa og trusen da jeg kom hjem,men var forberedt på at det var mye. Ønsker jo meg flere barn,men da vil jeg ha ett normalt svangerskap! Går dette bra så skal kjælenavnet bli mirakelet.

Tusen takk for all støtte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...