Gå til innhold

Hva om folk ikke svarer til su dato'n?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg og på! vi har bedt om svar innen 1.juni, men det er nesten ingen som har svart ennå. dvs, når jeg snakker med folk så høres det jo ut som om de har tenkt å komme, men jeg forventer at folk sier direkte "ja, vi kommer." kan jo ikke regne med at hvis vi ikke hører noe så er alt ok. vanskelig dette, tror nok at jeg venter noen uker før jeg begynner å purre på folk ja

Jeg har akkurat opplev det samme. Vi hadde su 15 mai og manglet svar fra to stk. Jeg sendte dem faktisk en tekstmeld. i dag og spurte pent om de trodde de kom og at det hadde vært greit å vite med et lite smilefjes til. Ikke verre enn det.

Jeg svarer stort sett med en gang jeg får invitasjon, eller så er det fort gjort å glemme.

Jeg vil tro at de som ikke har svart kommer, men har glemt su-fristen. Jeg ville sendt en sms og bare spurt hyggelig om de kommer og minnet på fristen.

Annonse

Vi ventet noen dager over fristen, før vi ringte ell sendte mld til de som ikke hadde svart. Når folk spurte om det MÅTTE svare, sa vi: Selvfølgelig! Hvordan skal vi ellers vite om dere kommer?!

Gikk veldig greit, ffikk svar fra nesten alle til slutt!

Av de som er invitert til middag var det et par tre stykker vi ikke hadde hørt fra, da sendte vi sms. To av de hadde glemt det og var veldig lei for det, men en av de har enda ikke svart. Vi hadde frist 1. mai. Sånt irriterer meg. De som er invitert til kaffe som vi ikke har hørt fra går vi utifra ikke kommer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...