Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Min 4 uker gammel baby har røde nupper (ser ut som kviser) over hele ansiktet, hodebunn og overkropp. Har kommet masse siden i går. Er det dette som er hormonutslett?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 likner på det ja , men alltid lurt å spørre helsesøs dersom man er litt bekymret
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Høres sånn ut ja, jenta mi har også hatt masse av det. hun er 11 uker nå, og nå er det så og si borte. Hun klødde desperat på det når hun ble varm og om natta. Jeg kan anbefale votter ( kan kjøpes på H&M) og en krem som heter Exomega som du kan kjøpe på apoteket. Den kremen hjalp masse på lille jenta vår.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg vil anbefale Adermakrem(kjøpes på apoteket). Datteren min sitt utslett forsvant etter 2-3 dager:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Aderma og exomega er det samme ( står ihvertfall begge deler på tuben min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå