Gå til innhold

Alkohol rundt eggløsning????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å bli gravid, og det er 15 dager siden første dag i siste mens. Kan jo være så heldig å ha blitt gravid de siste dagene, men det vet jeg ikke. I morgen skal vi på bursdagsfest, skader det å drikke vin? Hvis jeg er gravid, er det ikke mange dagene det er snakk om. Det beste er jo selvfølg å la være, men vil ikke at det skal bli så mye snakk om det heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Appsolutt ikke stolt av det, men jeg drakk de 4 første helgene av mitt 1svangerskap..

Men jeg tror når man har prøvd i nesten et år så slutter man etterhvert og holde seg edru hele tiden..(pleier aldri drikke så ofte)he he

 

Men det er sef da det klaffer, jeg gik med verdens dårligste sammvittighet, men jeg fik hverdens nydligste, og fullstendig vellskapt lita jente;-)

 

Men sef har du akkurat beg og prøve du har funnet el og har hatt sex på el så finner du på noe for ikke og drikke.

 

Masse lykke til og får håpe spiren sitter;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

jeg var også litt usikker på det. Hadde eggløsning rundt 17. mai:) Hurra!! Men jeg lot være å drikke. Har sluttet å røyke og drikke siden sist mensen. Jeg ville ikke risikere noe. Bedre at man får et friskt baren enn ann noen skal lure litt.. Jeg har utviklet en slags teknikk på det med alkoholunskyldningene. hehe for det første har jeg prøvd å unngå fester nå i prøvetiden..ikke alltid til å unngå, men når jeg først er på fest drikker jeg brus eller vann og sier bare jeg er så utslitt og ikke orker alkohol fordi " jeg var SÅÅÅÅ på fylla igår" hihi funker den. De fleste skjønner at man ikke vil drikke dagen derpå og bare slappe av og setter da pris på at du ideheletatt gadd å komme på festen i denne tilstanden:)

Så jeg har brukt den et par ganger får se resultatet neste uke. Den funka til og med på 17.mai.Kan nok ikke bruke den unskyldningen så lenge tenker jeg..blir nok snart avslørt. Men lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, har bestemt meg for ikke å drikke uansett. Folk får bare spekulere, er jeg gravid får de vite det etter hvert, og er jeg ikke, kan jeg ta et glass på neste fest! Håper selvfølgelig at spiren er der hos både Dere og meg :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...