lille-snupp Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei! JEg er ei jente på 24 år, med ei datter på 10 måneder. Jeg har alltid vært forholdsvis normalvektig, men la på meg 30(!) kg da jeg gikk gravid. Nå sliter jeg fortsatt med de siste 12 kg, og vekta har stått stille siden den første måneden etter fødsel. Er nå 161 cm og 74 kg, men kunne hvertfall tenkt meg ned til 64 kg. Spiser forholdsvis sunt, og har kutta alt som heter godis,is,brus og kaker siden november. Triller 1-3 turer om dagen, og trener 1-2 ganger i uka på helsestudio. Det er altså ingenting som hjelper på disse kiloene. Jeg har slutta å amme for en måned siden, og er nå veldig innstilt på å få bort de siste kiloene. Er det noen som kjenner til noen helsekostmidler (ikke reseptbelagt medisin) som kan hjelpe meg litt på vei? På forhånd takk for hjelpa:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9404764-noen-helsekostprodukter-som-kan-gi-slankinga-en-kickstart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg vil anefale deg vektklubben.no Logg alt du spiser. Forskning viser at vi har en tendens til å nedvurdere kalorimengden av det vi spiser med ca 1000 cal om dagen. Og det er mye!! Ellers virker det jo som om du har en god rutine på trim. Et annet tema er at du må spise nok. Spiser du for lite vil vekta stoppe pga at kroppen slår ned forbrenninga i krisetider. omtrent 1500-1600 cal om dag vil være passe for deg, under ingen forutsetning mindre enn 1300. Jeg vet det fordi du har samme vekt og høyde som meg. Med dette inntaket vil du gå ned mellom 500 og 1000 gram i uken. Selv har jeg gått ned 5,4 kilo på 5 uker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9404764-noen-helsekostprodukter-som-kan-gi-slankinga-en-kickstart/#findComment-9405748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå