Gå til innhold

4 mnd - reiste seg opp og gikk! ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når e holdt han i hendene da!men er ikke det litt tidlig??hehe,vi venter liksom på at han skal snu seg fra rygg til mage...

han er sterk i ryggen, så jeg støtta han bare i hendene for å hjelpe med balansen når han satt nede. nå tør jeg omtrent ikke gjøre det mer, for lille tassen reiser seg bare opp å begynner å gå hver gang nå!

det kan jo ikke være så bra for ryggen hans når han er så liten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes ekstremt tidlig ut ja! Snuppa her har litt samme tendenser. Løfter seg opp når vi holder henne i henden og kan ta et eller to skritt, men er langt i fra noen gåing gitt...

Skrevet

vær forsiktig med ryggen hans!!!

Skrevet

Er det ikke en refleks som små babyer har da? Ikke for å ta i fra deg noe altså, men jeg synes å huske at alle små babyer gjør dette som en refleks, så går den bort også må de lære seg alt selv.

Skrevet

det der gjorde min også. MEN DU SKAL IKKE GJØRE DET. Musklaturen er ikke klar for det. Det er ikke bra for det umodne skjellettet.

Det gjør ikke noe så lenge du holder han slik at hans vekt ikke tar alt hvis du skjønner..

Skrevet

krøller han tærne eller ikke når han prøver å gå? Tror nok det bare er refleksene, de har gå reflekser fra de er veldig små. Det beste for han er å lære å snu seg, åle seg, krabbe, sette seg opp osv først. Tror ikke det er bra for han samme hvor mye du føler du støtter han. Han er ikke stor nok til å gå nå.

Skrevet

Selvfølgelig er ikke detta noe vi holder på med!! Han er jo bare en liten tass :o) Er nok den refleksen dere snakker om ja, har hørt om den! Ble bare litt forbausa, for det så så ekstremt rart ut når han var så liten! Han får tasse litt rundt enda, siden han syns det er så gøy - men vi holder vekta hans :o)

Skrevet

herregud alle barn kan jo det men, dere skal jo ikke gjøre det for deres egen del å at dere synes det er morsomt!

Skrevet

Kan ikke alle barn det da? Min gjorde i hvertfall det...

Og før 4 mnd også...

Skrevet

anonym 11:31

les litt nøyere da! håper du får en bedre dag i morra :oP

Skrevet

Det er en refleks babyer har.

Men det er veldig stas da :-) Å se de skjønne babyene våre stabbe ivrig avgårde med pågangsmot og iver i øynene.

Men vær forsiktig da.Det skal jo komme av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...