Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det frydfullt i heimen. 4 åringen og 8 mnd babyen på samme rom. Om morgnen skvaldrer de litt sammen før de står opp. Begge sover natten igjennom og leggingen går utmerket.

Dette er deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, 2,5åring og 10,5mnd på samme rom. De gleder seg til å legge seg og det er så trygt å koslig for dem begge å ha søsteren sin der.

Gikk mye bedre enn forventet:)

Skrevet

Jeg og søsteren min delte også rom, samme aldersforskjell omtrent som dine Fertila. Det var visst veldig koselig, for da vi etter hvert fikk tilbud om hvert vårt rom takket vi bare høfflig nei og foreslo at vi heller kunne gjøre om det andre rommet til lekerom :)

Skrevet

Jeg har en på snart 3,5 år, og ei på 6 mnd. Tenkte på å flytte de på samme rom snart. Men, minsta hender våkner tiiidlig, og det hender også hun våkner og skriker noen minutter en times tid etter hun har lagt seg. Da vil vel 3-åringen våkne da? Han sover vanligvis tungt om natta altså, men.... jeg vet ikke... han må da våkne av høylydt skriking?

Så, jeg har liksom sett på dette med romdeling som helt håpløst. Redd for at de skal vekke hverandre... men, er det håp altså?

Skrevet

Vi hadde eldsten inne på vårt rom de første 14 dagene, til vi så at babyen sov stabilt.

Skrevet

Kan være hyling og skriking begge veier her, men har aldri vært noe problem, sover tungt begge to når de sover. Var også redd de skulle vekke hverandre men de er nok blitt vant med det, kjenner lydene og er trygge i senga si:)

Skrevet

Okei, det var en ide, og ha eldsten inne på vårt rom en periode. Får prøve det...

Ja, jeg håper de blir vant med lydene til hverandre. Har så lyst til å få soverommet for meg selv igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...