Gå til innhold

Noen som har erfaring med kiropraktor mot luftsmerter/kolikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time idag til lille snuppa som skriker så fælt. Hun er blitt så vanskelig å mate også(får flaske). går best når hun ligger helt flatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde veldig god hjelp av kiropraktor, de er veldig varsomme med de små kroppene og så sover de så godt etterpå:) Anbefales av oss i alle fall:) Lykke, lykke til!!

Skrevet

Jeg har super erfaring her. Hadde 3 behandlinger. Fått en helt annen gutt. Jeg gikk også til kiropraktor med eldste når han var liten. Samme erfaring.(Den kiropraktoren fortjener virkelig en blomst)

Skrevet

Oj så flott. Gleder meg veldig til timen. vil så gjerne at jenta mi ikke skal ha vondt noe mer. Da får nemlig mamma så vondt i hjertet sitt :)

Skrevet

Vet så godt hva du mener. Men er ikke sikkert du merker veldig stor endring etter første time da. Vi begynte virkelig å merke det etter andre time. Og etter 3 var det brå stopp. Han har jo litt vondt innimellom. Men han bare vrir seg litt, og kommer med litt små sutring, så er det over. Tror det vanlige er 3-5 behandlinger..

Masse lykke til ihvertfall

Skrevet

Og så små babyer har gjerne litt magesmerter så jeg er innstilt på å oppleve mer av det, men det får være måte på tenker jeg. Vi prøver hvertfall alt for at lille vakre skal ha det bra.

Skrevet

det høres bra ut. Det er ikke noe koselig år det står på. Fryktelig frustrerende å ikke klare å roe nd barnet ditt.

Skrevet

vi var 4 ganger, ingen effekt. Men ville prøvd det, er jo mange som har positiv erfaring med det!

Skrevet

Ville heller valgt osteopat, det har jeg og mange av mine god erfaring med, veid opp mot de som har prøvd kiropraktor.

Så om ikke kiropraktor hjelper, ville jeg anbefalt osteopat.

Skrevet

Vesla vår skreik fra 22-02 hver natt, etter én time hos kiropraktor slutta ho å skrike så mye, men var fremdeles våken fram til 02, etter to behandlinger begynte ho å sovne tidligere også. Etter tredje og fjerde behandling så vi ikke mer effekt. Ho hadde fremdeles vondt i magen innimellom, men det var mye bedre enn før. Kan virkelig anbefales!

Skrevet

Vår snuppe (nå 6 uker) begynte etter 2 uker å vise tydelige tegn på kolikk. Vår første datter hadde sterk kolikk, og vi kjente godt igjen skrikene... Etter 4 behandlinger hos kiropraktor har vi fått en ny jente! Nå får hun bare magetrøbbel hvis jeg spiser melkeprodukter og noen andre ting, men ikke ellers. Kiropraktor anbefales på det sterkeste! :)

Skrevet

Deilig med så mye positiv respons. Det gir meg håp for oss også. Vet noen har prøvd manuelterapeut og akupunktur, så det er mange ting man kan prøve ut hvis ikke kiropraktor skulle fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...