Gå til innhold

Nattamming, noen råd her.... (samme som småtroll 0-1)

Anbefalte innlegg

I går kveld la vi snuppa kl 21:00. Ho sovna bare på fanget mitt, og va helt utslått.

Men så starta det... :

21:30, amming. Ho våkna ikke skikkelig, bare nok til å gje uttrykk for at mat hadde vært greit.

22:30 amming igjen.

23:30 amming igjen.

01:30 amming...

03:10 amming

04:50 amming..... phu.

Vi har aldri brukt å nattamme før... Så starta det me en gang for ca 2-3 uke sia, og i går alt det her. Har ikke sove en tøddel, for æ får ikke til å sovne med en gang vi e ferdi..

Ka i all verden e det som skjer her... ho e jo 13 uke no!

Burde æ gi ho litt tillegg på kvelden, i tilfelle æ har så lite melk at ho må våkne rundthver time på natta for påfyll...??

Fortsetter under...

Ok, så er det sikkert økedøgn... :)

Hun holdt på akkurat likt nå natt til idag...

Men, hvorfor maser hun ikke like mye etter mat på dagtid da? Burde hun ikke gjøre det?

Vi ammer uansett ofte på dagtid,det har vi gjort i 3 mnd.

Men, jeg føler ikke at jeg har fått mer melk, føler ikke noe mer spreng, og får ikke ut mer selv om jeg pumper.

Jeg har hver kveld, siden vi kom fra sykehuset, pumpet meg 2 timer etter hun har lagt seg..

Men nå tør jeg ikke det, for hun våkner jo og vil ha mer...

Mn blir litt bekymret, burde jeg ik merke at det er mer melk nå da?

Eller har det rett å slett ikke blitt mer?

Har ikke merka nåkka spes med bleiene... Men ho sikle masse, og tygg på fingran, og alt anna ho får tak i..

Men det har ho egentlig gjort ganske lenge da. Har ikke lagt merke til om ho gjør det ekstra mye no.

Kanskje æ sku prøve å smøre på sånn dentostix å se om det kanskje hjelpe litt..

Annonse

Hei,

Her har vi også d samme problemet, jenta mi er 14 dager yngre enn di da men... Jeg har også tenkt på dette med tenner, men kan ikke se noe rart i bleien, hva skal jeg se etter da? Synes det er rart hvis det er økedøgn, for det er 5. natten nå og hun spiser sjeldnere på dagtid nå som hun spiser på natten. Men hvis det er tenner skulle hun ikke vært mer sutrete da? Hun er jo blid og fornøyd så lenge hun får spise halve natten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...