Gå til innhold

kjenner etter liv

bibbi65

Anbefalte innlegg

det er dager da jeg synes jeg kjenner knøttet,

mens andre dager er det helt stille.var sååå sliten etter jobb i går,og tenkte at nå da jeg legger meg ned,vil jeg få kjenne noe siden hele dagen gikk i hastig tempo,men nei. ikke da og ikke på hele gårdagen.

må si jeg blir litt bekymra,men prøver å trøste meg selv med at det kanskje er litt tidlig.er 16+5.flere som har det sånn?

må være alderen dette.med de 2 andre,var ikke tankene der i hele tatt

om det gikk en dag eller eller to melllom hvert "spark"skal bli noen lange måneder hvis redselen skal henge over meg for det minste.uff,ja ja dette var dagens lille klage.

ha ei fin helg alle sammen :))

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen på deg. Nå også lengter jeg etter første beveglsen om morgenen, den kommer som en kjærkommen glede hver gang. Så lenge det var godt liv i går, så regner jeg med at det blir det også i dag. Har også to fra før og jeg tenkte ikke så mye på det da, men nå har jeg vært veldig bevist på det hele tiden. Når beveglesene har vært der, går jeg og gliser resten av dagen, for da er den fullkommen. Jeg kjente mest beveglse på ettermiddagen/kvelden når jeg var så langt du er nå. Kjente ikke så mye etter at jeg hadde lagt meg. Prøv å holde humøret oppe og gled deg over alt som er positivt og la de negative tankene forsvinne raskest mulig. Lykke til, dette går helt fint:-)

Har hatt det på samme måte jeg og. Kom helt ut i uke 19, og hadde enda ikke kjent noe tydelig som kunne indikere klare spark. Kanskje noe småtapping, rulling identisk med luftsmerter, så jeg var aldri sikker og kjente ingen ting.

Først igår kjente jeg skikkelig liv for første gang, og det var ikke lite. Han dunket flere ganger foran helt nede i magen. Deretter litt pause, og så igjen. Også på siden av magen kom det. :)

Helt rart dette her.. fra ingen ting til masse, masse spark gjennom hele dagen. Utrolig fasinerende. Skjønner godt dette Mona Lisa smilet nå.. Jeg sto og snakket med andre mens jeg kjente at han sparket som bare det. :D

Det er så spennende! Jeg har ingen fra før og sånn sett ikke noe å sammenligne med. Men det er noe som er annerledes nå... Er 17+1 i dag og det er nok et par uker siden jeg kjente denne litt annerledes boblingen for første gang. Så gikk det flere dager til neste gang. Jeg kan også bli litt småbekymret nå hvis jeg ikke merker noe på et par dager. Det tydeligste tegnet kom på 17. mai. Da var det endel liv utpå kvelden. Knerten hadde nok fått et par kakestykker for mye... Blir du utålmodig etter å kjenne liv har jeg hørt det kan hjelpe å drikke et stort glass med noe sukkerholdig eller noe kaldt for så å kjenne etter.

Riktig god helg du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...