Gå til innhold

Endelig er vi her igjen! :-)))

Anbefalte innlegg

Har vært uten PC siden jauar, men nå er jeg begynt å jobbe igjen, og kan derfor endelig få "møtt" dere igjen! Gjett om jeg har savnet sidene her! :-)

Skal lese litt nedover her og oppdatere meg nå.

Vi har det kjempefint. :-) Theodor ble 9 mnd i går. Han begynte å "ålekrype" seg framover da han var 6 mnd, og nå har han reist seg opp i en mnd. Står overalt, og har begynt å gå sidelengs ved bordet. Han er mye tidligere ute enn storsesøstra var på samme alder.

Jeg begynte å jobbe denne uka. Aller helst vil jeg være hjemme med gullet! Heldigvis er det snart sommerferie. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9404012-endelig-er-vi-her-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så gilt å møte deg!

Jeg begynte å være aktiv på disse sidene i februar, så vi har nok ikke møttes før. Jeg hadde termin 26 juli, så jeg hang sammen med juliklubben en stund.. Fødte 1 august.

Jeg er mamma til Leander, og tre til. Er hjemmeværende (har vært i 10 år) og stortrives med det. Leander begynte å krabbe før påske, nå har han begynt å reise seg.

Hei! Og velkommen attende :-)

Jeg er også begynt å jobbe igjen. Er rart å være vekke fra Magnus, men litt deilig å ikke "bare" være mamma også...Skulle ønske jeg kunne jobbe redusert igrunn...Kanskje etter neste barn (som bare er under planlegging enda altså!)

Hei og velkommen igjen..

Har vært uten pc i et par dager og abstinenesen meldte seg..

Her krabber lillegutt som bare det og prøver å reise seg på det meste, men vanskelig å komme helt opp... Er hjemme ennå og blir det et år til... permisjon fra jobben. Skal jibbe litt nattevakter da..

Ikke fler barn her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...