Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde uttak på mandag. Jeg er stiv og støl i magen og i ryggen. Synes det er litt rart, ettersom det er flere dager siden uttaket. Men det er jo et lite inngrep jeg har hatt i magen, så det kan kanskje bli slik? Har også litt luft i magen :-) Er det flere som har hatt det slik flere dager etter uttaket?
Storkfrøken69 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei Jeg er oppblåst i magen. Da jeg var til innsetting, kommenterte jeg det til sykeplejeren. Jeg sa at jeg ikke var sikker på om det var hormonene eller det deilige danske bakverket som hadde skylden ) Hun var helt sikker på at det var hormonene. Er som sagt fortsatt oppblåst og føler at jeg har lagt på meg 5 kg rundt magen.
enteneller Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Nå hadde jeg uttaket i går, og er stiv og støl i rygg og mage. Masse luftsmerter har jeg også. Ble litt bekymret, men når jeg leser at flere har det så er det vel gjerne noe som følger med.
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Hei Sofie og dere andre! Jeg var også slik nesten en uke etter uttaket jeg hadde i mars! Men etterhvert kjente jeg at det var strekkinger i livmoren som "tok over" :-) HAr dere hatt innsetting også?
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Okey :-) Bra at det ikke er bare meg. Føles tryggere da. Men nå idag har jeg følt meg litt bedre faktisk, så håper det blir bedre nå. Jeg har hatt innsetting. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå