Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes at det er perfekt for barn som er i ferd med å få tenner.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg begynte så smått med det da hun var 4 mnd gammel. Trenger ikke ha tenner for å bite i nettet, gommene deres er kjempesterke. Det fruktnettet anbefales forresten på det sterkeste, jenta vår har kost seg utrolig mye med det! Sluttet med det for ca en mnd siden da var hun 8 mnd gammel (har jo fått 4 tenner og klarer å tygge all mat selv).
morra di Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2007 Blir det ikke utrolig mye søl overalt med det nettet? Og går det an å bruke all frukt?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 hvilken frukt begynner dere med da? Pære og banan? I følge hs skal de ikke ha sitrusfrukter før de er blitt et år i hvert fall...
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg la henne på magen og ga henne nettet, ble litt søl men ikke så mye - ga henne det hver dag fra hun var ca 4 mnd til ca 8 mnd. Ga henne mest søte pære, mango, honningmelon, søte epler. Banan blir det mye kliss med, så det vil jeg ikke anbefale i nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå