Gå til innhold

Hjelp meg! Er jeg gravid, eller er jeg gal?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt første pergo-kur. Jeg har aldri brukt dette før, og nå lurer jeg på... Er jeg gravid, eller er det bare forsinkelser?

Jeg hadde IKM i går, men TR har ikke kommet enda. Jeg skal ta en test i dag, for jeg går med nervene i høyspenn.

Jeg har vært skikkelig i ulage denne mnd.

Murring i kroppen, murringer, stikkinger og annen aktivitet nede i magen, rundt livmor/eggstokk-området. Og er utrolig trøtt, sliten.

Har også hatt ømme bryster, og brystvortene har vært skikkelig såre. Men det er de ikke nå lenger.

Jeg er til tider svimmel, kvalm, og har HÆLVETES humørsvigninger som er helt ut av det hinsidige! De jeg bor med tørr nesten ikke kremte i samme rom som jeg befinner meg i! Jeg er farlig!

Er det noen som kan svare meg? For å si det slik... Det eneste som ikke indikerer at jeg er gravid, det er at jeg fremdeles liker kaffe. Det er visst noe familie-greier.. Alle damene i familien skyr kaffe når de går gravide.

Jeg er lettere nevrotisk nå. Trenger noen som kan dele litt erfaringer med meg.

Fortsetter under...

Hei Villemor!

Jeg har ingen peiling på pergo, og aner ikke hvordan dette slår ut på kroppen! Så om du har bivirkninger av disse eller er gravid, vet jeg ikke. Men jeg må si at SYMPTOMENE har du i alle fall!

Jeg krysser fingrene for at det er spiren som har varslet sin ankomst!

(og er man ikke gal når man er gravid, da? Det har jeg vært før... :o))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...