Ikke gravid Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Styr unna kampanjen på Reflex-kjeden!! Kjøpte den tilbuds-Mistralen som heter DK. Syntes den var vanvittig tung! Begynte å søke litt på nettet, og fant ut at den vognen de selger på tilbud faktisk er en dansk variant som ikke er ment for det norske markedet i det hele tatt. Den har bl.a. fotbrett i stål istedet for plast, noe som gjør det ekstra tung og klumpete! Fikk levert den tilbake, og kjøpt meg en nydelig superlett Mistral sportsvogn hos lilleprinsen.no for bare bittelitt mer enn det danske monsteret! Nå er jeg happy:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Nemlig! De selger en helt annen Mistral enn den nye 07, rørene er ikke flate som på 07 modellen her heller! Var med en venninne på vognjakt, og sammenlignet med min egen vogn, det er stor forskjell på både design og vekt!
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Stemmer, den danske typen er vel mer lik den norske utgaven som eksisterte inntil 2005.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Men den er også større i liggemålene. Har denne vognen og er super fornøyd. Hvis man kan få den 2000 kr. rimeligre en den som selges til vanlig og ikke bryr seg om 1 kilo eller 2 mer, så er det bare og løpe å kjøpe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå