Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at alle skoene mine er for tranger etter fødselene. Til å begynne med tenkte jeg det var vann i kroppen, for det hørte jeg på barsel at var vanlig. Men nå er det 3 mnd siden, og skoene er fortsatt trange. Har aldri hørt om at man går opp en skostr etter å ha fått barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke veldig vanlig men det hender at man får litt bredere føtter etterpå. HVorfor er jeg ikke sikker på.Samme skjedde med meg. Desverre ikke noe å gjøre med..

Skrevet

Nå, ett år etter passer jeg de fleste av mine gamle sko og jeg kjøper nye i min gamle størrelse. Men det siste året er det mange sko jeg ikke har kunnet bruke og bare om jeg har vært heldig har jeg funnet sko i butikken som har passa og.

Skrevet

Det er faktisk ganske vanlig :-)

Skrevet

Hvorfor kunne ikke det ha skjedd meg i stedet. Jeg bruker 35, men skulle så gjerne passet inn i 36...da kunne jeg kjøpe vanlige damesko. *snufs*

Skrevet

Få fler barn! Kanskje du er heldig? ;P

Ellers kan du jo kjøpe geleinnleggssåler? veldig behagelige og de gjør jo skoene litt trangere så du slipper å kjøpe med Footiemerke (eller hva det nå heter på disse barneskoene:)) å skjule:)

Skrevet

Ja, flere barn :-D Der sa du noe ;) Har prøvd med alle mulige såler og innlegg, men enten blir jeg så alt for svett og klam, eller så gnager det. Men kjøper jo str. 36 med jevne mellomrom for det da...har liksom ikke lyst på bamsesko til enhver anledning, hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...